Tato akce již proběhla. Další akce Content First 2024 se koná 28. 5. 2024.

Program

9:00 - 9:10

Zahájení programu

Filip Rožánek Filip Rožánek

Editor DigiZone.cz

Internet Info

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

9:10 - 9:30

Dycky Most!

Kreativní case study k on-line kampani k seriálu České televize Most! Jak se pracuje s projektem, který se přes noc stane fenoménem sociálních sítí? Představíme naše ideje, očekávání, úspěchy i to, co jsme udělat chtěli a nezrealizovali. A bude to zábava.

Ondřej Lasák Ondřej Lasák

Internetový dramaturg - senior

Česká televize

Ondřej Lasák

Ondřej Lasák je internetový dramaturg v oddělení Vývoje pořadů a programových formátů České televize. Od roku 2015 se podílí na dramaturgii a produkci online obsahu a vedení social media kampaní u prioritních projektů ČT jako Most!, Rapl, Metanol, Dukla 61, Marie Terezie, Trpaslík, Svět pod hlavou, Případy 1. oddělení atd. Ve zbývajícím čase se věnuje promotérské a vydavatelské činnosti hudebního kolektivu Genot Centre.

9:35 - 9:55

#NicolvZambii s Člověkem v tísni

Člověk v tísni vzal na svou misi v Zambii influencerku Shopaholic Nicol, aby přinesla svědectví o projektech této neziskové organizace. Jak se s tím vypořádalo jejích skoro 700 tisíc followerů na Instagramu? A co na to podporovatelé i hateři Člověka v tísni? Naplnila #NicolvZambii očekávání?

Tereza Hronová Tereza Hronová

Social media coordinator

Člověk v tísni

Tereza Hronová

Tereza Hronová je Člověk v tísni s kamerou. Tvoří obsah na sociální sítě ČvT (hlavně video) a spravuje anglické kanály společnosti. Zabývá se humanitární a rozvojovou pomocí. V ČvT pracuje od roku 2011 a s foťákem se vypravila na řadu misí. Stojí mimo jiné za projektem #NicolvZambii – organizovala cestu Shopaholic Nicol do Zambie. Terezu baví Afrika a Instagram.

10:00 - 10:20

Případová studie: Rock Point

Jak vypadá komplexní obsahová strategie pro e-shop experta na outdoor? Jak se dá spojením linkbuildingu a obsahové strategie, založené na SEO, růst o desítky až stovky procent? V případové studii vám ukážu, jak jsme pojali spolupráci se společností Rock Point, co jsme se naučili, z čeho poučili a jaké výsledky tato spolupráce přinesla.

Milan Zeman Milan Zeman

Senior SEO Specialist

Sherpas

Milan Zeman

Milan má zkušenosti z různých oblastí digitálního marketingu od sociálních sítí, přes e-mailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing. Nyní vede v agentuře Sherpas tým SEO, v rámci nějž klientům pomáhá s optimalizací pro relevantní dohledatelnost, linkbuildingem a také s návrhem a aplikací obsahových strategií.

10:25 - 10:55

Coffee break

10:55 - 11:15

Listen up! Jak jsme nastartovali vlastní podcasty a udělali z nich nový prodejní kanál

Ať už tomu říkáte podcasty, nebo radio, je to jedno. Ve Forbesu jsme zjistili, že lidé prostě chtějí poslouchat dobrý audiobsah. Podcastová vlna se loni v plné síle převalila i do Česka a Forbes patří na mediální scéně mezi nejpilnější producenty podcastů, které měsíčně zaznamenávají přes 40 tisíc stáhnutí. Jak jsme toho ve Forbesu dosáhli, co znamená "dobrý den, Dušane!" a jaké jsou možnosti monetizace podcastů, si přijďte poslechnout od šéfredaktorky Forbes.cz Hany Němečkové.

Hana Němečková Hana Němečková

Vedoucí sociálních médií a digitálních projektů@Seznam Zprávy

Seznam.cz

11:20 - 11:40

Kolumbovo vejce aneb hacky, které vaše texty posunou zase o kousek dál

Kolumbus postavil na špičku vejce, dobří copywriteři obracejí na špičku pyramidu. To znamená, že v textu řeknou to důležité hned na začátku. A také se vyhýbají neosobní 3. osobě, pracují s efektem ztráty nebo přemýšlejí o kotvení. Jednoduchých a zároveň efektivních způsobů, jak vylepšit každý text, je mnoho. A o pár z nich - těch méně známých, a přitom velmi účinných - se s vámi v přednášce podělíme.

Lucie Hrdinová Lucie Hrdinová

Head of copywriting & SEO

H1.cz

Lucie Hrdinová

Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě, nicméně poměrně záhy zběhla ze světa tiskových center, agentur a uzávěrek na „druhou stranu“, do kreativnějšího a barevnějšího světa online marketingu. A v něm se neustále učí něco nového už od roku 2008.

Začínala jako copywriter, později pracovala jako obsahový specialista a v H1.cz aktuálně působí na pozici Content Strategist Managera. Pro klienty píše texty, připravuje kompletní obsahové strategie, pravidelně školí veřejnost. Jako Team Leader se stará o blaho copy týmu.

Volné chvilky věnuje kvalitním knížkám, dobrým filmům, badmintonu a cestování.

11:45 - 12:05

Britská diplomacie ve 21. století

I královna Alžběta II. používá sociální sítě. V roce 2014 odeslala svůj první tweet, letos přidala první příspěvek na Instagram. Jak se proměňuje britská diplomacie a proč je znalost sociálních sítí jednou z hlavních diplomatických dovedností 21. století? Příklady obsahu (nejen) britského velvyslance v Praze Nicka Archera, který je v současnosti nejsledovanějším zahraničním diplomatem v ČR.

Tereza Kosáková Tereza Kosáková

Head of Press and Public Affairs I Social Media Officer

Britské velvyslanectví v Praze

Tereza Kosáková

Tereza vystudovala obor Teorie a kritika na Divadelní fakultě Akademie múzických umění v Praze. Již během studií spolupracovala s řadou mediálních platforem (Český Rozhlas, Generace21.cz, Tanečníaktuality.cz, Loutkář), které ji motivovali vyhledávat kreativní příležitosti v oblasti nových médií a PR. Ještě během studií na DAMU nastoupila na pozici Social Media Officer na britském velvyslanectví v Praze, kde spravuje oficiální sítě velvyslanectví a pomáhá při tvorbě strategického obsahu britskému velvyslanci. Za vánoční video #ChristmasActually s velvyslankyní Jan Thompsonovou vyhrála 1. místo České ceny za PR. V současnosti působí nejen jako Social Media Officer, ale dočasně také jako Head of Press and Public Affairs. Na Masarykově univerzitě dokončuje studium Kulturního managementu.

12:10 - 12:55

Oběd

12:55 - 13:15

Engagement: Zaklínadlo obsahového marketingu nebo měřitelný cíl?

Engagement je tak trochu buzzword dnešní doby. Likes, shares, komentáře...Každá značka ho měří a vyhodnocuje trochu jinak. O tom, co za tímto záhadným termínem vidíme my v IKEA a proč je pro nás tak důležitý, budeme mluvit vůbec poprvé. Přijďte si poslechnout, jak se nám podařilo díky aktivnímu zapojení našich zákazníků ušetřit mediální investice a proč je důležité si engagement definovat.

Michaela Brůhová Michaela Brůhová

Social Media Brand Manager

TRIAD Advertising

Michaela Brůhová

Michaela působí v reklamní agentuře TRIAD Advertising na pozici Social media brand specialist zhruba jeden rok. Její hlavní náplní práce je starost o značky a jejich komunikaci v digitálním prostředí. I za poměrně krátkou dobu si dokázala vybudovat velmi silný (až platonický) vztah ke značce IKEA a snaží se ji každý den posouvat o krok vpřed. Michaela se při práci věnuje ještě studiu Marketingových komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

Pavla Šedivá Pavla Šedivá

Country Integrated Engagement Leader

IKEA Česká republika

Pavla Šedivá

Pavla má v IKEA na starosti mimo jiné i sociální sítě. Plánuje a připravuje obsah pro český, slovenský a maďarský trh ve spolupráci s digitální agenturou TRIAD. Vedle práce pro svůj švédský lovebrand je také jedním z lektorů Social Media Akademie Elišky Vyhnánkové. Před tím, než přišla do světa nábytku a interiérového designu, byla během studia nových médií na Karlově Univerzitě součástí týmu online marketingu O2 Czech republic.

13:20 - 13:40

Mýty kolem sponzorovaného obsahu

Nemá to smysl, protože reklamu nikdo nečte. Sponzorovaný obsah je jen pro velké značky. Je to drahé a negeneruje to konverze. Kolem sponzorovaného obsahu koluje spoustu výroků. Které z nich se zakládají na pravdě a co je mýtus? Nabídneme odpovědi, ke kterým jsme se v Seznamu za poslední rok práce na sponzorovaném obsahu dopracovali.

Ondřej Sitta Ondřej Sitta

Head of Seznam Brand Studio

Seznam.cz

Ondřej Sitta

Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.

13:45 - 14:15

PANELOVÁ DISKUZE: Česko - země receptů

Určitě je konzumujete i vy. Možná máte předplatné nějakého časopisu, možná sbíráte knihy anebo si je každý měsíc odnášíte domů v podobě magazínu z vašeho oblíbeného supermarketu. Ano, řeč je o receptech, obsahu, který prodává. Stačí se podívat do novinových stánků - všimli jste si, že nemají definovanou cílovou skupinu? Prodávají se od nejlevnějších za pár korun po luxusní, tištěné na drahém papíře. Najdeme je v podání Ládi Hrušky i michelinského šéfkuchaře Radka Kašpárka. My se na tento obsah podíváme do hloubky.

Naďa Fidrmucová Naďa Fidrmucová

Founder and Co-Owner of creative agency S&P Media Group

S&P Media Company

Naďa Fidrmucová

Naďa Fidrmucová je ředitelkou reklamní agentury S&P Media Group. Spolupracovala na vzniku Mňam TV v České republice a následně založila reklamní a produkční agenturu se specializací na foodstyling, jejímiž klienty jsou značky jako Albert, De'Longhi, Albatros či Delmart. Od ledna 2019 vede redakční a kreativní tým, který připravuje Albert magazín.

Lubomíra Chlumská Lubomíra Chlumská

Šéfredaktorka časopisu Dobroty

COUNTRY LIFE

Lubomíra Chlumská

Zabývá se problematikou biopotravin a ekologického zemědělství. Byla koordinátorkou projektu Bioškoly zaměřeného na zavádění biopotravin do školního stravování. Od roku 2012 je šéfredaktorkou časopisu Dobroty, jehož hlavními tématy jsou biopotraviny, výživa, zdravé vaření.

Tomáš Kosačík Tomáš Kosačík

majitel, autor knih, influencer

Břicháč Tom

Tomáš Kosačík

Tomáš Kosačík, známý na sociálních sítích jako autor knih pod značkou Břicháč Tom. Vystudoval Přírodovědeckou fakultu v Ostravě, pracoval u zahraniční společnosti na rozvoji obchodního zastoupení v ČR a na Slovensku. Věnoval se affiliate marketingu, content marketingu a následně své zkušenosti využil ve vybudování vlastní značky Břicháč Tom. Během 3 let vydal 5 knih, prodal přes 400 tisíc výtisků, obdržel několik ocenění Český bestseller a zařadil se mezi nejprodávanější české autory. Na sociálních sítích ho sleduje přes 200 tisíc fanoušků.

Barbora Nosková Mosorjáková Barbora Nosková Mosorjáková

Senior project manager, foodstylist, foodeditor

S&P Media Company

Barbora Nosková Mosorjáková

Po mateřské dovolené začala dráhu foodstylisky - časopis ELLE a Albert, následně foodeditor pro časopis Albert. Finalistka soutěže Masterchef Česko, práce jako marketingový specialista - Delmart a nyní nově v S&P media, opět práce především pro Albert.

Filip Rožánek Filip Rožánek

Editor DigiZone.cz

Internet Info

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

14:20 - 14:50

Coffee break

14:50 - 15:10

Branded content od A do Z

Komplexní popis procesu tvorby, realizace a výsledku formátu typu branded content - konkrétně pořadu Závodní akademie na Mall.tv. Prezentace provede diváky od bohu A - tzn. nápadu, zapojení klienta, specifikace plnění, produkce, zapojení influencerů až po bod Z, tj. start na nové internetové platformě.

Václav Beran Václav Beran

Head of FUSE Digital

FUSE

Václav Beran

Václav vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Mezinárodní obchodní a komerční komunikace. Své zkušenosti nabral například na pozici Regional Account Supervisor v Leo Burnett nebo jako Managing Partner v AdLab. Nyní působí jako ředitel digitálu v agentuře FUSE. Řídí se heslem "Any advertising we create cannot be any bigger than the idea in it."

Martin Vrána Martin Vrána

Commercial Director MallTV

Mall Group

Martin Vrána

Martin je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a postgraduálním absolventem CEMI. Značnou část své kariéry Martin strávil v marketingu, ale od roku 2011 se do hloubky věnuje obchodu a obchodním strategiím, a to nejen v mediálním světě. Nedávno založil vlastní úspěšnou digitální agenturu a zároveň je zodpovědný za obchodní strategii v Internet Mall v internetové televizi MALL TV.

"Pomáhám lidem a firmám s naplnění jejich obchodní vize, hledám a naplňuji potřeby klientů a využívám svých silných stránek, abych podpořil slabé stránky ostatních. A zároveň vždy musím splnit základní podmínku ať dělám cokoliv - musí mne (nás) to bavit!"

15:15 - 15:35

Be cool before it is cool: content marketing v roce 2020 a dál

Co musíte vědět, když chcete už dnes dělat obsahový marketing tak, jak ho budou chtít všichni ostatní dělat až za rok a skutečně s tím začnou ještě později? Co pofrčí a co se vyplatí? Statistiky, trendy, tipy, rady, ukázky, podcasty, výzkum vesmíru, 3D hologramy...

Jan Javornický Jan Javornický

Chief freak disaster

Elite BTW

Jan Javornický

Kreativec a komunikační stratég, vzděláním filosof, v civilu nadšený otec. Historicky není postava Jana Javornického nijak doložena. Narodil se snad v roce 1785 ve Vysokém Mýtě, v domě č.p. 100, kde má i pamětní desku, ale obcí a měst kladoucích si nárok na to, být rodištěm významné osobnosti, je hned několik. Není jasné ani přibližné datum jeho narození, různé časové údaje si navzájem odporují. Tak jako v celém jeho životě, je i na samém jeho počátku mnoho tajemství, nejasností a bílých míst.

15:40 - 16:00

Tudy cesta nevede

Zábavné i mrazivé ukázky nepovedeného firemního obsahu. Dozvíte se, proč není dobré nechat důležitou práci na stážistech, co způsobí nešťastně naplánované příspěvky na sítích a kdy musíte šéfovi zamknout klávesnici do stolu.

Filip Rožánek Filip Rožánek

Editor DigiZone.cz

Internet Info

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

16:05

Networking a závěr akce