Prezentujeme nové technologie okamžité personalizace, jenž maximalizuje efektivitu reklamního obsahu a otevírá nové cesty komunikace se zákazníky. Naučíme vás jak upravovat během vteřin vaši reklamu (video, obrázek či banner) v onlinu bez nutnosti obsah znovu vytvářet. Zároveň názorně vysvětlíme, jak naplno propojit nákup s videoreklamou. Ukážeme způsoby automatizování personalizace obsahu pro statisíce zákazníků a představíme vám data ke konkrétním případům.
Karel Juřička je český vývojář, který stál u vzniku IPTV platformy Kuki a vedl tým na Stream.cz při tvorbě nové televizní platformy. Jeho vášní je projekt Webout, kde vytvořil personalizační nástroj s přehrávačem videí, umožňujícím v reálném čase ovlivňovat děj a automaticky zobrazovat data. Momentálně je vedoucím společnosti Webout a zabývá se dalším technickým vývojem této technologie.
Michal Orsava je spoluzakladatelem a kreativním ředitelem společnosti Webout. Jeho zaměření jsou inovativní způsoby práce s videem a personalizace marketingového obsahu. V současné době pracuje na use casech této technologie po celém světě pro nejrůznější značky. We weboutu má na starosti vytváření marketingových kampaní, které díky technologii personalizace a interaktivity zvedá konverzní poměry do překvapivých čísel.