Jak na komunikaci, kterou lidé nechtějí „přeskočit“? Jak vytvářet obsah, který klienti, média a hlavně miliony zákazníků skutečně milují? A jak efektivně snoubit kreativní myšlení se světem PR? To všechno si ukážeme na příkladech značek Malteesers, Huawei, Heinz, Snickers či McDonald's.
Nikola zastává v rámci komunikační skupiny Publicis Groupe pozici kreativní ředitelky agentur Leo Burnett a MSL. Se svým týmem připravuje kampaně například pro klienty Plzeňský Prazdroj, Škoda Auto nebo McDonald's, které v duchu filozofie “Acts, Not Ads “boří hranice tradičních reklamních disciplín.
Radek Vítek patří k nejzkušenějším postavám českého PR. V oboru působí již 30 let, během kterých pracoval na vedoucích pozicích agentur GCI Praha, Ogilvy Public Relations a PR.Konektor. Od roku 2020 stojí v čele agentury MSL ze skupiny Publicis Groupe, s níž se stará o komunikaci společností jako ČSOB, McDonald's, Dáme jídlo nebo Mars.