Obsah na LinkedIn je v marketingových mixech pořád trochu za Popelku. Pokud už firmy publikují na této sociální síti, děje se tak většinou na firemních profilech. Přitom ti, kteří už přesedlali na #personalbranding a #bossbranding, výrazně cítí pozitivní dopad na #brandawareness, případně vytěžují leady. Přijďte si poslechnout, jak letos psát na této sociální síti psát tak, abyste byli in, a přitom si plnili marketingové či obchodní cíle.
Radka Legerska je strategická obsahová marketérka, lektorka a specialistka na budování osobního brandu na LinkedIn. Pomáhá lídrům, zakladatelům firem a odborníkům tvořit obsah, který rezonuje s jejich cílovou skupinou a přináší reálné výsledky. Má téměř 20 let zkušeností s marketingem – prošla agenturním i firemním prostředím, spolupracovala s tradičními značkami i startupy. Specializuje se na B2B segment. Školí ve firmách a své zkušenosti předává také v rámci otevřených workshopů. Umí účastníky školení nadchnout pro psaní na sociálních sítích. Její školení jsou poslední rok AI powered - ukazuje lidem, jak používat AI tak, aby se z obsahu nevytratila lidskost a autenticita. Několik let přednáší na Ekf VŠB-TU předmět Copywriting. Na LinkedIn vede vlastní úspěšný profil i početnou networkingovou komunitu.