Firmy dnes bojují o pozornost zákazníků na život a na smrt. Přitom ale poznávají, že průměrný obsah nefunguje. Dokonce už nestačí ani dobrý obsah. Musí totiž být doslova úžasný. Prozradím vám recept, jak vytvářet inteligentní, cenný a zábavný obsah, který lidé budou chtít sdílet dál. Popovídáme si o dvou klíčových bodech, díky nimž vyniknete. Projdeme si konkrétní příklady a případové studie ze světa B2B, který je plný specialit a zvláštností.
Uvidíte:
• Proč ani nadprůměrný obsah nestačí.
• Jak skvělý firemní obsah přináší výrazné výsledky i bez větších investic.
• Jak dát homerun pomocí obsahu.
• Co přijde dál?
O svých zkušenostech bude Stan Woods mluvit v anglickém jazyce.
Stan nejprve vyučoval na univerzitě a působil ve vojenské zpravodajské službě. Oklikou se dostal do největší britské PR společnosti (Brodeur) specializované na technologické firmy. Dovedl ji až k akvizici skupinou Omnicom a následně založil agenturu Velocity, kterou dodnes řídí.