Keynote: Content marketing v moři odpadu

Přednáška

Firmy dnes bojují o pozornost zákazníků na život a na smrt. Přitom ale poznávají, že průměrný obsah nefunguje. Dokonce už nestačí ani dobrý obsah. Musí totiž být doslova úžasný. Prozradím vám recept, jak vytvářet inteligentní, cenný a zábavný obsah, který lidé budou chtít sdílet dál. Popovídáme si o dvou klíčových bodech, díky nimž vyniknete. Projdeme si konkrétní příklady a případové studie ze světa B2B, který je plný specialit a zvláštností.

Uvidíte:

• Proč ani nadprůměrný obsah nestačí.

• Jak skvělý firemní obsah přináší výrazné výsledky i bez větších investic.

• Jak dát homerun pomocí obsahu.

• Co přijde dál?

O svých zkušenostech bude Stan Woods mluvit v anglickém jazyce.

Přednášející