Vznik Das Auto. Magazínu pro český Volkswagen od A do Z. Od nápadu, redesignu, přes redakční radu, překlady, design, nápady, zpracování až po vydání. Co potřebujete k úspěchu a co vám naopak zaručeně hodí klacky pod nohy. Nejlepší magazín je vždycky ten váš. Jak může vzniknout kvalitní lifestylový magazín o autech jako fenoménu, kterým s radostí zalistují nejen fanoušci značky nebo její manažeři, ale všichni návštěvníci showroomu, zákazníci a to ti současní i budoucí. A k tomu sociální sítě jako nášup.
Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na FSV UK v Praze. Působil a stále působí v Českém rozhlase jako externí spolupracovník a rozhlasový dokumentarista, spolupracoval s Lidovými novinami, Respektem a dalšími periodiky. Je editorem několika knižních publikací. V letech 2004 – 2008 pracoval jako senior copywriter pro mobilního operátora Oskar a následně pro český Vodafone. V současné době působí jako senior editor ve vydavatelství firemních periodik Boomerang Publishing, kde se podílí na přípravě časopisů, webových stránek a speciálních projektů, například pro časopisy ČILICHILI nebo Bizzone vydávaný právě Vodafonem, či magazíny pro firmy Swiss Life Select, Volkswagen, ČEZ, Velux a další. Projekty, na kterých spolupracuje, získaly několik Zlatých středníků.