Petr se 16 let aktivně věnoval rozvoji digitalu, ať už na straně agentur či publisherů nebo také ve Výkonné radě SPIRu. Společně s dalšími matadory se zasazoval o vznik nových reklamních i obchodních příležitostí a napomáhal jejich následné standardizaci. Získané zkušenosti nyní vytěžuje na pozici generálního ředitele mediální agentury OMD Czech, která se soustředí na inovace, kreativitu a vývoj vlastních produktů a služeb svým klientům.
Ivana pracovala téměř 30 let v boardech mezinárodních korporací jako Johnson & Johnson nebo McDonald's. Nyní už řadu let působí jako mentorka, lektorka, key note řečnice, členka advisory boardů a správních rad. Spolupracuje s Google for Startups, mentoruje lídry i majitele firem. Má vědecký titul z AI a tématu IT a AI se věnuje i ve své spolupráci s Czechitas. Její témata zahrnují AI, leadership, produktivitu, řízení změny, public speaking, vliv a vyjednávání i DEI.