Nabízíme „nekukinovský“ pohled na efektivitu. Chceme se podělit o ponaučení z kampaně, která byla optimalizovaná na široký zásah: zasažených cookies bylo mnoho, jejich behaviorální charakteristiky splňovaly zadání. Výrobky ale kupují lidé z masa a kostí. Proto jsme odhlédli od cookies a zaměřili se na lidské bytosti. Byli lidé, které kampaň pomocí cookies zasáhla, skutečně těmi, které měla zasáhnout? A jsou tedy virtuální identity vyjádřené cookies natolik hodnotné, že jejich zánik znemožní vyhodnocování online kampaní? Zamáčkněte slzu prolitou za cookies a pojďte dělat marketing.
Prezentace proběhne v ČJ i AJ jazyce.
Laura je už sedm let činná v různých oblastech marketingu, v různých firmách v několika zemích včetně Velká Británie, Finska a nyní ČR. V LEGU začínala před dvěma a půl lety jako Regional Digital Marketing Manager s důrazem na plnění marketingových cílů skrze co nejefektivnější nákupní strategie v online pro Rusko, CEE a MEA. Hlavní důraz kladla na programatický nákup reklamy. Souběžně s tím určovala strategii pro influencer marketing a strategii pro rozvoj značky jedné z produktových řad LEGO.
Po letech působení v tuzemské internetové jedničce se ho zmocnila zvědavost, jak vypadá mediální svět za branami tuzemského online. Dnes je nadšeným propagátorem mediálního nadhledu, který poskytují nezávislá měření reklamy.