Jak vznikl nápad propojení mladého projektu internetové televize s tradičním vydavatelstvím a proč nám dává smysl propojovat silné tituly s inovativní vícekanálovou distribucí. A proč věříme, že silné zázemí mediálního domu vytváří příležitosti pro tvůrce, relevanci pro uživatele a bezpečné prostředí pro značky a jejich růst. A taky ukázka toho jak může technologie v kombinaci s tvůrčím týmem a nadšením pomoct kultuře v době koronavirové.
Juraj Felix vede evropské investiční iniciativy v oblasti digitálních médií a technologií v rámci Czech Media Invest. Zaměřuje se přitom zejména na nové mediální počiny a příležitosti. Současně je také v rámci Czech Video Center zodpovědný za Fameplay. Jde o tým talentovaných tvůrců s posláním budovat internetové televize pro značky, tvůrce a komunity jak na vlastních technologiích, tak na všech dalších relevantních platformách digitálních médií a sociálních sítí. Tento projekt navazuje na jeho působení v Czech News Center, kde měl na starosti celkové řízení a zejména tvorbu online strategie a cross-channel doručování obsahu. Předtím působil v evropské centrále Google v Dublinu, kde spolu s největšími česko-slovenskými digitálními agenturami plánoval rozvoj jejich klíčových klientů nebo se věnoval manažerskému poradenství, během kterého vedl transformační projekty napříč Evropou ve společnosti Deloitte.