Proč se v době zaměřené na hon za daty zabývat něčím jako je etika? Řekneme si, jaké tento pro mnohé “ezo pojem”, má reálné implikace a proč ho brát v potaz. Zaměříme se v krátkosti především na implikace pro vztah business & zákazník i vztah business & regulační rámec, ve kterém se pohybuje a jeho možnou budoucnost.
Tereza studovala marketing a následně zamířila na Oxford Internet Institute, kde získala magisterský titul v oboru Social Science of the Internet. Její expertiza se zaměřuje na eticko-právní dopady AI a prostředí regulací týkající se digitalizace - tu momentálně rozvíjí na doktorském studiu Právnické fakulty UK. Pracovní zkušenosti Tereza sbírala skrze menší společnosti či freelancing, ale i u gigantů jako Google. Při studiích založila think-tank Internetový Institut pro pochopení života s internetem - výzkumem, analýzou, osvětou. Nyní tak pravidelně slouží jako mostitel orgánů a institucí EU, české vlády, akademické sféry a businessu.