Forma mediálního plánování zůstává už řadu let beze změn. A to i navzdory růstu počtu nových formátů, digitálních médií a technologií, které nám umožňují efektivně měřit skutečné výsledky kampaní. Jak si ale můžeme být jistí, že v záplavě čtyř tisíc dalších reklam, kterým je každý den průměrný člověk vystaven, zákazník sdělení vnímá a pochopí? Je na čase redefinovat mediální plánování a vytvořit nový systém, který bude reflektovat roztříštěnost pozornosti publika a formu konzumace médií ve 21. století. A který využije plný potenciál technologického ekosystému současnosti.
Absolvent mediálních studií a sociologie na Masarykově univerzitě v Brně se už při studiu věnoval mediálnímu výzkumu například pro Radu pro rozhlasové a televizní vysílání. Několik let působil v brněnském inovačním centru Unifer, v roce 2015 nastoupil do tehdy vznikajícího marketingového týmu startupu Kiwi.com, kde působil jako PR manažer. Od roku 2018 vedl PR a marketing skupiny Dentsu Aegis Network. Nyní vede nové produkty a konzultační služby pod hlavičkou agentury Adexpres, která patří do sítě Dentsu.