Značky si často nedokáží představit dosažení velkého podílu na trhu bez TV reklamy. Ale jde to. Pustili jsme se do kampaně na launch značky Supradyn (doplněk stravy) na Slovensku, která zahrnovala čistě jen propojení digitálu a sales aktivit. Výsledek? 10 procent podílu na trhu za 3 měsíce.
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.