Sociální sítě už dávno nemají jeden formát komunikace, ale hned několik. Poslední roky pak začínají dominovat videa. Jak to vypadá v českém prostředí? Jaká jsou čísla a metriky pro video a Stories a jak efektivní jsou v brandových kampaních a jak v performance kampaních ve srovnání se statickými formáty? Co má lepší organiku a proč? Vyplatí se investovat do populárních Stories? Na tyto a další otázky se podíváme blíže na CIF2022.
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.