heyfomo.cz - mladá redakce, která boří stereotypy korporátu

Přednáška

Web heyfomo.cz vznikl teprve v listopadu minulého roku, ale už za tak krátkou dobu dokázal, že nejen přemýšlení, ale i pracovní nasazení u gen Z je naprosto odlišné. Jak celý koncept funguje od jeho založení a v čem je jiný? Proč je pro fomo důležitá vizuální stránka a jak pracujeme se sociálními sítěmi, abychom zaujali mladého čtenáře? Lze v dnešní době, kdy jsou mladí přehlcení informacemi, vůbec udržet jejich pozornost a má cenu vytvářet další obsah? Jak pracovat s tak mladým týmem, který se skládá ze studentů středních a vysokých škol? Mladí mění pracovní pozice po 2–3 letech. Jak pro mladou generaci vytvořit příjemné prostředí, aby je práce bavila a měli k vám vztah? Jak vést a organizovat práci studentů, se kterými se setkáváme jen na 2 hodiny 2× týdně? A vše kolem mladé redakce a tvorby obsahu pro generaci Z.

Přednášející