Nová doba je tady, zase. Možností, jak plánovat média a oslovit správného zákazníka, je nespočet.
ML a AI ale všechno (tak trochu) mění, otevírají se nové cesty a příležitosti, jak to dělat jinak, možná více chytře, možná ušetřit nějaký ten čas, možná taky peníze a snad zvýšit i prodeje.
Protože, o co jiného, na konci dne jde, že?
Paľo vede českou pobočku agentury TRKKN (hovorově Traken), která působí již ve 24 zemích a jako technologický partner pro cloud, analytiku a marketing je prémiovým partnerem Google. Jako komunikační stratég věří nejen v sílu budování brandu, ale také ve správné aktivaci dat v celé šíři zákaznické cesty. Má za sebou 7 let na straně publishera (Seznam.cz) a aktuálně působí 5 rokem na straně médií, přičemž svou šprochu zkušeností předává i jako lektor nadějným talentům kreativního a reklamního průmyslu.