Projeví se vůbec v sociálních sítích investice do reklamy mimo ní? Nebo se jedná o různé světy? Stačí jen zaplatit nášivky nebo je k úspěchu třeba víc? A jak vlastně měřit dopad offline reklamy v online světě? Na tyto otázky se pokusí odpovědět společný projekt společnosti Mediaresearch a Ataxo Interactive, který se snaží analyzovat vztahy mezi daty z offline a online prostředí a ukázat jejich složitost i krásu na příkladu letošních olympijských her.
Odbornice na výzkumy z oblasti médií, nových technologií a životního stylu (nejen) dětí a mládeže. Je spoluautorkou několika knih na tato témata, jako Češi na prahu nového tisíciletí, České děti a mládež jako čtenáři 2017 nebo Marketingový výzkum.
„Josef Šlerka je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky, v současnosti stojí v čele jeho expertní rady a projektu Mapa médií. Působí také jako vysokoškolský pedagog na Studiích nových médií na Univerzitě Karlově. V roce 2014 získal ocenění Osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová Lupa."