Zjistěte, jak stanovit hodnotu mobilu při nákupním rozhodování zákazníka v e-commerce. Podívejte se na možnosti a příklady zacílení těch nejdůležitějších zákazníků na mobilu.
Tereza vystudovala obory Marketingová komunikace a Public relations na Univerzitě Karlově a Mezinárodní obchod na VŠE. Během studií pracovala 3 roky pro FMCG společnost Nutricia, mimojiné jako Online a CRM manažer. Do světa internetu ji to táhlo víc a víc, takže ráda přijala pracovní nabídku z evropské centrály Google v Dublinu. V Google Tereza již 2 roky pomáhá malým a středním podnikům využít naplno potenciál internetových řešení. "Baví mně, když mohu pomoci konkrétní firmě ve spleti možných řešení najít to správné, které pasuje na její cíl a dává jí palivo k dalšímu růstu." Vedle přímé péče o klienty se Tereza věnuje vzdělávání digitálních agentur, jak jinak než prostřednictvím Hangouts on Air a YouTube.