Obrat internetových obchodů meziročně roste o 20% a čísla ukazují stále rostoucí popularitu online nakupování v ČR. A i když je dlouhodobě nejoblíbenějším sortimentem elektronika, rozhodně už dávno nepatří mezi ty dynamicky rostoucí. V kterých kategoriích je v současné době největší obchodní potenciál v ČR a jak to vypadá v porovnání se zahraničím? Je vývoj prodeje dle kategorií zboží totožný v online prostředí a klasickém retailu? Kdo dominuje jednotlivým kategoriím a je zde prostor pro další hráče? Nejprodávanější značky a produkty v jednotlivých kategoriích. Komplexní studie mapující potenciál online obchodování dle kategorií zboží v České republice.
V čele Heureky pro Česko a Slovensko působí Tomáš už od roku 2013. Od loňska šéfuje také největšímu nákupnímu rádci a cenovému srovnávači ve střední a východní Evropě Heureka Group. Ve všech devíti zemích, na kterých Heureka Group působí, dohlíží Tomáš na strategický rozvoj a hladký chod celé Group. Jeho cílem je zároveň posilovat pozici lídra evropské e-commerce. Před svým nástupem do Heureky působil ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.