Vyplatí se mi to? Vydělám na tom? Má pro mě smysl vstupovat na nový trh? Otázky, které si při zvažování vstupu na další trh klade každý e-shop. Proto se v další studii zaměřím na obchodní potenciál zahraničních trhů, především nabídku produktů v rámci kategorií a jejich rozdílnou cenovou hladinu v jednotlivých zemích. Řeč přijde i na roli cenových srovnávačů, rozdílnost jednotlivých trhů a zákaznického chování. Vstup na velký zahraniční trh se mnohdy zdá velmi lákavý, ale vyplatí se? Uvidíme!
V čele Heureky pro Česko a Slovensko působí Tomáš už od roku 2013. Od loňska šéfuje také největšímu nákupnímu rádci a cenovému srovnávači ve střední a východní Evropě Heureka Group. Ve všech devíti zemích, na kterých Heureka Group působí, dohlíží Tomáš na strategický rozvoj a hladký chod celé Group. Jeho cílem je zároveň posilovat pozici lídra evropské e-commerce. Před svým nástupem do Heureky působil ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.