Shopsys publikoval několikrát týdně na blogu, jednou měsíčně posílal newsletter s profi-videem, pořádal několik konferencí a komunikoval na více sociálních sítích - konkurence je znala nazpaměť, cílová skupina však vůbec. Většinu kanálů jsme mu proto doporučili zrušit a místo toho přišli s konceptem tištěného časopisu EXEC (exec.shopsys.cz). Ten je dnes základem jejich komunikace i známosti. V prezentaci ukážeme, jak přistoupit ke komunikaci na úzkou cílovou skupinu, ať chcete oslovit jako my top manažery v e-commerce (třeba kvůli hiringu) nebo specifickou cílovou skupinu vašeho e-shopu.
Jiří Vicherek
Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety i konferenci Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.
Irča Zatloukalová propojuje světy strategické komunikace a technologií. Má za sebou sedm let v Seznam.cz, kde nastavovala komunikaci pro stovky lidí, a dalších osm let strategických konzultací pro technologické firmy. Tuto expertizu nyní zúročila jako zakladatelka Diversight.ai. Její firma pomáhá klientům s daty pro AI a zároveň dává smysluplnou práci lidem na autistickém spektru. Irča věří, že firemní kultura postavená na jasnosti a respektu k neurodiverzitě není jen „nice-to-have“, ale je základní podmínkou pro efektivní a zdravý tým.