Uspíšila koronakrize digitalizaci trhu? Přestanou mít kamenné obchody smysl? Zatloukla koronakrize poslední hřebík do pomyslné rakve dobírky? A jestli podle dat Češi pekli a šili roušky, co dělali během koronakrize například Maďaři? Tomáš Braverman během své přednášky odpoví na obrovskou plejádu těchto a podobných otázek. Ve své prezentaci odhalí změny v kategoriích a jednotlivých segmentech, a to nejen v Česku a na Slovensku, ale napříč celou střední a východní Evropou. V souvisloti s nouzovým stavem a srovnáním s minulým rokem rozebere Tomáš všechny trendy a ukazatele spojené s online nakupováním, dotkne se také plateb v e-shopech nebo situaci mezi dopravci.
V čele Heureky pro Česko a Slovensko působí Tomáš už od roku 2013. Od loňska šéfuje také největšímu nákupnímu rádci a cenovému srovnávači ve střední a východní Evropě Heureka Group. Ve všech devíti zemích, na kterých Heureka Group působí, dohlíží Tomáš na strategický rozvoj a hladký chod celé Group. Jeho cílem je zároveň posilovat pozici lídra evropské e-commerce. Před svým nástupem do Heureky působil ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.