Logistika, a zejména logistika v režimu poslední míle, se stala jedním z rozhodujících parametrů zdárného přežití krize. V přednášce se podíváme na to, jak koncoví zákazníci vnímají doručování z e-shopů a jak jejich pohled formovala situace nouzového stavu. Prozradíme vám, jak významný vliv může mít kvalitní logistika na výkon e-shopu.
Michal Menšík, CEO logistického startupu DoDo a founder&CEO skupiny V-Sharp Ventures, která se zaměřuje na trvale udržitelné zvyšování efektivity e-commerce projektů. Michal se již přes 12 let pohybuje v e-commerce. V roce 2009 založil e-commerce akcelerátor Inveo.cz. Stál u počátku českého slevového byznysu a podílel na vývoji portálu Slevín.cz, ze kterého vytvořil třetí nejsilnější subjekt segmentu. Stál u zrodu transakční platformy PayLo. V roce 2017 do portfolia jeho aktivit přibyl data-driven logistický startup DoDo. Pod jeho vedením DoDo dosahuje triple digit růstů a stává se klíčovým hráčem na poli městské logistiky v regionu CEE. Mezi klienty, kterým DoDo pomáhá s logistikou, jsou třeba Tesco, Košík, Rohlík, KFC, Nespresso, Bibloo a mnoho dalších e-commerce hráčů. DoDo se také pravidelně umísťuje na předních místech startupových soutěží.