Hlavním důvodem, proč e-shopy přistupují k retenci aka loajalitě svých zákazníků liknavě je prostá skutečnost, že ji neměří. Průměrná firma má desítky KPI a ani jedno na loajalitu svých zákazníků. Přitom je prokázáno, že nejméně polovinu obratu a až 80 % zisku přináší vracející se zákazníci. E-shopy spustí věrnostní program a netuší, jestli něco přináší. Nemůžete vylepšovat něco, co neměříte. Ukážu Vám přínosy měření věrnosti zákazníků pomocí Net Loyalty Score. Představím rekordmana českého trhu a praktické ukázky jak pomocí Net Loyalty Score nastavit retenční strategii správně.
Radek se věnuje přes dvacet let věrnostním programům a svoji profesionální kariéru trvale spojil s tímto oborem. Dostal jedinečnou šanci od základů vymyslet a spustit Baťa klub, o který se do roku 2010 staral. Poté přešel na volnou nohu a stal se partnerem společnosti Voxwise. Předává své bohaté zkušenosti formou konzultací, workshopů a kompletních projektů na míru. Patří mezi stálé členy poroty The International Loyalty Awards v Londýně. Během let nashromáždil ohromné množství informací o stovkách různých věrnostních programů z celého světa a dal je do veřejně přístupné databáze na adrese dbvp.cz.