Urychlená digitalizace se silně dotýká i tradičních kamenných obchodníků. Ti do digitálu přichází vyzbrojeni silným brandem, znalostí zákazníka i velkými rozpočty. Dnes mají paradoxně větší šanci být hrozbou pro e-shopy než kdy předtím, ale pouze za předpokladu, že se transformují nikoliv v online prodejce, ale v omnichannel prodejce. Za poslední měsíce jsme v roli technologického a konzultačního partnera realizovali desítky omnichannel auditů s předními retailery. (Nejen) na jejich základě jsme sestavili konkrétní scénáře i praktická doporučení, která vám pomůžou uspět v přicházející nové realitě prodeje.
Matěj Kapošváry je marketingovým a sales ředitelem společnosti Shopsys, předního vývojáře e-commerce řešení na míru. Kromě šíření dobrého jména Shopsysu se věnuje organizování konferencí a příležitostně jejich moderování v Česku i zahraničí. Stojí mimo jiné za magazínem EXEC pro manažery ze světa e-commerce.