Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

E-shop jako zážitek

Kapacita naplněna
Téma
E-shop jako zážitek
Program

Program

Zobrazit program

Dozvíme se také něco o tom, kde lze roboty a chytrými nástroji nahradit lidské zdroje, aby byl nákup pro zákazníka ještě příjemnější. A víte, co je to peak-end rule? Ukážeme si, jak tento nástroj implementovat v online prodeji. Ať je nakupování na vašem e-shopu vyšperkovaným zážitkem.

O čem bychom měli hovořit? Zejména o usnadnění platby bezhotovostním způsobem. Uživatelé nemají radost, když jsou při platbě přesměrováni na jiné stránky, když není jasné, která platební řešení jsou kombinovatelná například s osobním vyzvednutím, prostě když je komunikace technicky pojatá až zmatená. Záleží i na grafické přívětivosti platební brány, která může pomoci, ale i znesnadnit klientovi dokončení jeho nákupního rozhodnutí. A samozřejmě bychom měli hovořit o budoucnosti, například o platbách přes mobily.

Zobrazit celý program

S kým se na konferenci potkáte?

Cílová skupina

  • marketingový ředitel, manažer, specialista, 
  • majitel, spolumajitel, člen představenstva, jednatel ředitel,
  • produktový ředitel, manažer, specialista,
  • IT specialista, projektový manažer
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Mediální partner

Pořadatel a odborný garant

Organizátor

Produkce

Místo konání

Místo a kontakt

Royal
Vinohradská 48
Praha 2
120 00
Jak se k nám dostat?

Jak se k nám dostat?

  • Metro

    Stanice: Náměstí Míru

    Linkou A

  • Tramvaj

    Zastávka: Vinohradská tržnice

    Linkou 11, 13

Soňa Hatlapatková

Event Manager