Tato akce již proběhla. Další akce HR (R)Evoluce 2024 se koná 16. 5. 2024.

HR (R)Evoluce 2022

Digitalizace prostupuje vším. Na jedné straně máme skvělé nástroje a technologie, na druhé straně zaměstnance, potřebu jejich motivace a vzdělávání. Jak se změnila práce s lidskými zdroji, jejich nábor a péče o ně během postupující digitální transformace firem? To bude hlavním tématem druhého ročníku konference HR (R)Evoluce 2022.

Hybridní model práce či práce na dálku kladou vyšší nároky na vzdělávání, ale i systém benefitů či zaměstnanecké péče. Zároveň se rozšiřují i možnosti, jak a kde budoucí zaměstnance najít a oslovit. Čím dál větší roli v náboru hrají sociální sítě v čele s LinkedInem, což jde ruku v ruce s automatizací náborových a dalších HR procesů. Připravte se na budoucnost s námi a přijďte si pro inspirující case studies a nové trendy v oblasti lidských zdrojů.

Téma
Změny v HR na pozadí digitální transformace

Hlavní témata

  • Výzkumy a data věnovaná pracovnímu trhu 
  • Adaptace firem a zaměstnanců na hybridní styl práce – case studies a best practices 
  • Nábor zaměstnanců online a na sociálních sítích 
  • Onboarding – adaptace a nástup nových zaměstnanců 
  • Vzdělávání zaměstnanců a talent management 
  • Motivace a péče o zaměstnance – benefity a další výhody 
  • Nové technologie a nástroje, automatizace HR procesů, využití chatbotů v HR 
  • Spolupráce HR s ostatními odděleními – marketing, IT, komunikace 
  • Novinky v pracovním právu

Pro koho

  • HR ředitelé a manažeři 
  • HR specialisté 
  • specialisté na interní komunikaci 
  • majitelé a ředitelé firem marketingoví a PR odborníci
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Hlavní partner

Partneři

Produktový partner

Mediální partneři

Organizátor

Produkce

Místo konání

Místo a kontakt

Jalta Boutique Hotel
Václavské nám. 818/45
Praha 1
110 00
Jak se k nám dostat?

Jak se k nám dostat?

  • Metro

    Stanice: Můstek

    Linkou A, B

  • Metro

    Stanice: Muzeum

    Linkou C

  • Tramvaj

    Zastávka: Václavké náměstí

    Linkou 3, 5, 6, 9, 14, 24

Šárka Prchalová

Senior Event Manager