Call for papers

Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do prvního cyklu konferencí HR meeting. 

Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:

  • Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce - výzkumy a data
  • Změna pracovních podmínek - práce v kanceláři, home office, hybridní styl práce - co dává největší smysl?
  • Recruiting zaměstnanců - jak si poradit online
  • Motivace zaměstnanců - benefity a další výhody
  • Vzdělávání zaměstnanců a talent management
  • Nové technologie a nástroje, využití chatbotů v HR
  • Nové trendy v HR: diverzita a rozmanitost pracovního prostředí

Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 25 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 15. února 2021 prostřednictvím formuláře na našem webu. 

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména: 

  • Soulad příspěvku s tématem konference
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce 

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce. 

Děkujeme za váš zájem.

Položky označené * jsou povinné.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?