Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

9:00 - 9:10

Úvodní povídání

9:10 - 9:30

Obrázek často řekne víc, než tisíc slov

Víte, že 75 % informací vnímáme zrakem? A že naše postoje a chování ovlivňují z 80 % emoce a jen z 20 % rozum? Tak proč zaměstnance stále zahrnujeme odbornými zdlouhavými texty a nudnými powerpointovými prezentacemi? V zahraničí frčí video a infografika, zkrátka vizuální komunikace. Ukážeme vám konkrétní příklady.

Magdaléna Chvalinová Magdaléna Chvalinová

Expertka na interní komunikaci

Magdaléna Chvalinová

Absolventka Filosofické fakulty UK, obor Filologie a lingvistika a Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha obor Public Relations. Pracovala jako specialistka interní komunikace v Českém Telecomu. Poté působila ve společnosti České aerolinie jako manažerka interní komunikace a šéfredaktorka interního magazínu OKNO a klientského in-flight magazínu ČSA Review. Následně pracovala ve společnosti ČEZ jako senior specialista interní komunikace. Zároveň externě přednášela komunikaci ve Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a stále přednáší pro Top Vision. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace jako byl projekt Optimalizace v Českém Telecomu, interní image kampaň v Českých aeroliniích nebo interní komunikace akvizice Ahold/Spar, jejíž strategie získala stříbro v evropské soutěži FEIEA. Bohatou praxi v komunikaci také získala v contentové agentuře Boomerang Communication a ve společnosti INSIDERS, která se specializuje na poradenství v oblasti interní komunikace. Před odchodem na mateřskou dovolenou zlepšovala interní komunikaci ve Philip Morris, nyní je ale plně zaměstnanou maminkou.

9:35 - 9:55

Interní komunikace i za plotem firmy

Jasně vymezené hranice mezi jednotlivými podobory komunikace mizí a dochází k jejich prolínání. Dobře připravenou interní kampaň mohou použít i kolegové z externí komunikace, marketingu, CSR nebo HR. Nadchněte své šéfy a proměňte zaměstnance v ambasadory své značky.

Tomáš Novotný Tomáš Novotný

Odborný koordinátor int.kom.

ŠKODA AUTO

Tomáš Novotný

Svou profesní kariéru zahájil roku 2005 v Ogilvy Public Relations. Roku 2009 přesedlal z externí komunikace na interní, nejprve pracoval pro finanční skupinu ING, dále Seznam.cz a nyní vede tým interní komunikace ve ŠKODA AUTO. Jako jediný Čech získal 4x hlavní cenu Grand Prix Institutu interní komunikace, 4x evropské ocenění FEIEA a v roce 2016 jej světová asociace CEB zařadila mezi světových top 5 interních komunikátorů. Absolvent Filosofické fakulty UK, obory švédština a sociologie, a katedry severských jazyků na Stockholmské univerzitě. Má rád cestování, elektronickou hudbu, grafický design, Švédsko a švédštinu, šikovné lidi s dobrými nápady, bábovku, jaro, léto, podzim a zimu. Od roku 2008 si zpestřuje korporátní život vysíláním na Radiu 1.

10:00 - 10:20

Firemní hodnoty v interní komunikaci

Hodnoty jsou v posledních několika letech velmi populární a staly se nedílnou součástí firemní kultury mnoha společností. Jak přejít od prázdných slov k činům? Jak vhodně a přirozeně využívat firemní hodnoty v interní komunikaci?

Lucie Sáblíková Lucie Sáblíková

Specialista komunikace

RENOMIA

Lucie Sáblíková

Pracuje ve společnosti RENOMIA, a. s., kde má jako specialistka komunikace na starosti interní i externí komunikaci. Srdcem více tíhne k „interce“, protože razí heslo, že informovaný zaměstnanec je spokojený zaměstnanec. Baví ji objevovat široké možnosti forem interní komunikace. Dříve působila například v agentuře Publicis (nyní Lion Communications) nebo v Českomoravské stavební spořitelně. Vystudovala obor Marketingová komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity a přispívala na oborový web studentů, absolventů a pedagogů FSV UK, www.markething.cz.

10:25 - 10:55

COFFEE BREAK

10:55 - 11:15

Od startupu ke korporaci

Má prezentace bude o tom, že stavět něco na zelené louce v zelené bance je velká dřina a ještě větší zábava. A když se to udělá dobře, frčí to pak samospádem. Člověk pak může klidně odjet na cestu kolem světa, nebo si jít „odpočinout“ třeba na mateřskou dovolenou.

Blanka Opekarová Blanka Opekarová

Specialistka interní komunikace

AirBank

Blanka Opekarová

Na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy vystudovala obor Mediální a komunikační studia. Ještě během studií začala pracovat ve vydavatelství Hachette Filipacchi 2000, kde byla pravou rukou manažerky pro VIP inzertní klienty (světové kosmetické značky) a podílela se na řadě zajímavých inzertních i redakčních projektů pro časopisy Elle a Marianne. V roce 2008 nastoupila na pozici specialistky interní komunikace do společnosti T-Mobile Czech Republic. Spolu s Michaelem Sidem se starala o to, aby zaměstnanci byli neustále v obraze. Jejich tištěný časopis echo byl v roce 2011 oceněn jako „Nejlepší interní časopis“ na evropské soutěži FEIEA Grand Prix Awards. V květnu 2014 se přidala do týmu Air Bank, aby tu na zelené louce vybudovala interní komunikaci, kterou budou mít zaměstnanci rádi. Baví jí jóga, jídelní lístky bez překlepů a barista Jarda Slámečka.

11:20 - 11:40

Jak se nám povedla interní komunikace při akvizici Intersparu

Změny u zaměstnanců moc oblíbené nejsou. A co teprve, když se zaměstnancům 50 prodejen najednou změní jméno prodejny, vedení atd. Najednou mají začít kopat za značku, která donedávna byla konkurentem. Jak jsme se s tím vypořádali v Albertu a jak můžeme zpětně zhodnotit integraci obou firem? Podělím se s Vámi o to, jak jsme celou komunikaci zvládli řídit.

Radim Nejman Radim Nejman

Consultant II Internal Communication

AHOLD Czech Republic

Radim Nejman

Pro Radima Nejmana je Ahold srdcovkou. Působí tu už od roku 1998, kdy začínal na pozici manažera prodejny. Následně působil jako oblastní manažer s odpovědností za provoz a výsledky prodejen. Od roku 2010 se pohybuje v interní komunikaci. Má na starosti nastavení strategie, firemní intranet, eventy a konference a tištěná média. Interní časopis Úsměv získal několik cen a umístil se jak ve Zlatém středníku, tak i v Cenách PR. Albertoviny, které jsou určené pro zaměstnance prodejen, pro změnu letos zabodovaly v soutěži Fénix content marketing.

11:45 - 12:05

...a co když přijde krize?

Představte si, že vlastníte potravinářskou firmou a potřebujete se připravit na krizi, která může přijít kdykoli. Jak budete uvnitř firmy komunikovat? Kdo bude komunikovat s kým a jak to zajistíte? Budou všichni zaměstnaci vědět, co mají dělat? Tak o tom bude můj příspěvek. A taky o spoustě dalších tipů, které v interní komunikaci fungují.

Hana Vykoupilová Hana Vykoupilová

HR Consultant & Soft skills trainer

Inspirro

Hana Vykoupilová

Vystudovala jsem sociologii a politologii na Masarykově univerzitě v Brně, hodně jsem cestovala, odskočila si do Říma na Univerzitu Luiss Guido Carli, udělala doktorát z politologie, byla členkou výzkumného týmu a přednášela na univerzitě, jezdila po konferencích a psala články a potom jsem si řekla, že potřebuji změnu. Vstoupila jsem do světa korporací, vytvářela strategii vzdělávání, školila měkké dovednosti, zaváděla pravidla interní komunikace, nastavovala HR procesy a rozvíjela lidský potenciál. V určitý moment přišel čas předávat všechno to, co umím i to, co se stále učím formou konzultací, poradenství a seminářů. A tak vzniklo Inspirro, inspirace pro mě, pro mé okolí a věřím, že i pro vás.

12:10 - 13:10

OBĚD

13:10 - 13:30

Diverzita: projekt Fandím OZP

O projektech začleňování postižených do firem se často hezky povídá, ale v praxi už méně často fungují. Pojďme se podívat na příklad projektu, kde se to povedlo.

Alena Králíková Alena Králíková

Manažerka společenské odpovědnosti

ČSOB

Alena Králíková

Alena Králíková je manažerkou firemní společenské odpovědnosti ve společnosti ČSOB. V minulosti působila v neziskovém sektoru – v Gender Studies, o.p.s. a nadačním fondu Slovak-Czech Women’s Fund. Od roku 2007 do roku 2011 byla šéfredaktorkou odborného měsíčníku HR forum, který vydává People Management Forum, a před nástupem do ČSOB pak zastávala funkci šéfredaktorky a editorky interního časopisu O2. Vystudovala angličtinu a francouzštinu na Pedagogické fakultě UK a studovala masovou komunikaci na Fakultě sociálních věd UK.

13:35 - 13:55

Snaha posílit inovaci ve firmě plné inženýrů. Má to smysl?

Když máte ve firmě silnou skupinu inženýrů a chcete posílit inovace, jak na to půjdete? A jak se do toho promítne firemní angažovanost? Podíváme se na cestu, kterou jsme před několika lety započali my i na to, kam nás zatím nedovedla. Nenabídneme řešení, ale snad inspiraci a určitě pohled na firemní realitu.

Stanislav Rýdl Stanislav Rýdl

Senior Internal Communication Specialist

NET4GAS

Stanislav Rýdl

V oboru interní komunikace se pohybuje už nějakých 11 let. Nejdříve se věnoval firemním časopisům jako editor ve vydavatelství Boomerang Publishing, kde svým dílem přispíval firmám jako ČEZ, ČSA nebo Hilton k tomu, aby informace v jejich periodicích dorazily k zaměstnancům pokud možno včas a byly co nejzajímavěji podané. Další pohled na interní komunikaci si vyzkoušel v agenturách Design Communications a AMI Communications, kde pracoval jak firemních periodicích, tak na kampaních pro různé klienty a pomáhal jim objasňovat význam tehdy ještě tolik neprosazovaných on-line a sociálních médií. Aktuálně působí jako senior specialista interní komunikace v NET4GAS, kde může plně uplatňovat svou lásku k psaní i komplexnímu přístupu k tématu. Za ten byla firma oceněna mimo jiné Grand prix IIK 2014: Cena za lidský přístup ke komunikaci se zaměstnanci.

14:00 - 14:20

Tipy, vychytávky, zlepšováky

Drobnosti, které nestojí moc času ani peněz a zaměstnance potěší. Tipy na netradiční nástroje, které se nám osvědčily.

Lenka Švelchová Lenka Švelchová

People Care Manager

KINDRED GROUP

Lenka Švelchová

Z copywriterky a idea makerky v agentuře Nydrle v roce 2012 zmorfovala na koordinátorku vzdělávání v Kindred Group, kde na zelené louce začala kromě rozvoje lidí budovat i interní komunikaci. Pro nezávislou skupinu 8 komunikačních a digitálních agentur pracuje dodnes, jen postupně rozšiřuje a prohlubuje svůj záběr v práci s lidmi a týmy. I když není ranní ptáče, tak ve volném čase spolupořádá Creative Mornings Prague. Je absolventkou Marketingové komunikace & PR a Mediálních studií na FSV UK, má slabost pro telecí nápady, výhledy do údolí a výlety vlakem, v libovolné kombinaci a neomezeném množství.

14:25 - 14:55

COFFEE BREAK

14:55 - 15:15

Aby interní magazín neskončil v koši

Firemní časopisy jako hlásná trouba vedení? To už je minulost. Dnes si mnohé kvalitou nezadají s volně prodejnými tituly. Martin vás provede deseti jednoduchými pravidly, jak vydat čtenáři milovaný interní magazín. Nejlepší časopis je totiž váš vlastní.

Martin Vymětal Martin Vymětal

Business & Marketing Director

Boomerang Communication

Martin Vymětal

Dokáže vsadit na správného koně. Má na starosti získávání nových zakázek, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing firmy. Posledních 17 let se věnuje tvorbě firemního obsahu. Pomáhá značkám zaujmout a přitáhnout zákazníky; časopisem, newsletterem, sociálními sítěmi nebo třeba blogem. Specializuje se na propojení obsahu a obchodu. Kreativita a efektivita jsou dva hlavní pilíře jeho práce. Často vyráží do Londýna, Amsterodamu a Berlína na zkušenou.

15:20 - 16:20

Společné závěrečné povídání

Na závěr konference si společně sedneme se všemi řečníky a probereme si, co během celého dne bylo řečeno. 1 000 lidí, 1 000 názorů, takže budete mít možnost se zeptat kohokoliv na cokoliv a nově nabité dojmy pořádně utřídit.

16:20

KONEC PROGRAMU