Royal, Vinohradská 48, Praha 2

Call for papers

Konference nejen o interní komunikaci a aktuálních trendech firemní kultury se letos uskuteční již popáté. Ředitelé společností dnes moc dobře ví, že kvalitní zaměstnance si neudrží pouze penězi. Kvalitní interní komunikace je srdcem každé firmy. U nás se na jednom místě potkají ti, kteří mají na starosti, aby jejich kolegové všechno věděli včas, zažehnávají krize a konflikty, motivují kolegy a vylepšují pracovní prostředí tak, aby se všem pracovalo dobře. Zajímá vás, jakých témat se na nadcházejícím ročníku dotkneme? Zaměříme se na téma nejaktuálnějších trendů v interní komunikaci, interní texty, marketingové a HR strategie firem, podíváme se také na velké i malé změny ve firmě, a jak je komunikovat.

 Pokud máte co říct k následujícím oblastem, jste právě ten, koho hledáme:

  • E-maily, newslettery, firemní časopisy, intranety, pravidla i cedule; 
  • Employer brand;
  • Interní sociální sítě; 
  • Interní komunikace ve start-upu a v korporaci;  
  • Vizuální interní komunikace; 
  • Interní komunikace při akvizici / rebrandingu / stěhování / a dalších změnách; 
  • Krizová interní komunikace; 
  • Teambuildingy, večírky a další společný čas; 

Ptáte se, jak nabízené příspěvky vyhodnocujeme?

 Příspěvkem máme na mysli návrh přednášky v rozsahu do 20 minut. Pokud máte příspěvek delší, i takový bude akceptován. Je ale nezbytné odůvodnit, proč je třeba čas prodloužit a proč je právě vaše téma hodné většího časového prostoru. Návrhy příspěvků zasílejte do 15. 2. 2019 prostřednictvím formuláře na našem webu. Plán by měl mít formu anotace v rozsahu max. 1000 znaků včetně mezer. Nejpozději do konce února pak dostanete informaci, zda byl váš návrh přijat spolu s dalšími pokyny. 

 Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména: 

  • Soulad tématu příspěvku s tématem konference; 
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum; 
  • Splnění běžných akademických standardů (citace, ověření informací…)
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce.  

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce. 

Děkujeme za váš zájem.

Položky označené * jsou povinné.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?