Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference In-Comms Forum 2025.
Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:
- Interní komunikace jako nástroj pro motivaci a zapojení zaměstnanců
- Role leaderů v interní komunikaci – vliv manažerů na celkové firemní klima
- Krizová interní komunikace – jak správně komunikovat v době změn, krizí či nepředvídatelných situací
- Digitalizace interní komunikace – jak nástroje jako intranet, chatboti či firemní sociální sítě dokážou zlepšit komunikaci a zjednodušit pracovní procesy
- Employer branding – jak správná interní komunikace pomáhá posílit značku zaměstnavatele
- Měření a vyhodnocování efektivity interní komunikace
- Segmentace v interní komunikaci – jak přizpůsobit komunikaci různým skupinám zaměstnanců (věk, pozice, tým) a zajistit, aby každý dostal relevantní informace
- Interní komunikace ve firmách s hybridním nebo plně remote režimem – specifika a možnosti
- Zpětná vazba a obousměrná komunikace – jak správně zpracovat a reagovat na zpětnou vazbu
Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 25 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 28. února 2025 prostřednictvím formuláře na našem webu.
Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména:
- Soulad příspěvku s tématem konference
- Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
- Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce
TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.
Děkujeme za váš zájem.