Na úvod přeskočíme otázku, zda má smysl na sítích vůbec být, protože tu jsme si zodpověděli před nějakými pěti lety, a rovnou se podíváme, k jakým účelům vám které sociální sítě mohou posloužit. Řekneme si, jak si na nich budovat image a budovat věrnou a fungující komunitu. Probereme možnosti zákaznické péče na sociálních sítích a na závěr si povíme, že vám taky mohou pomoct vydělat. Řeč bude především o Facebooku, ale také o Twitteru, Google+, Instagramu, Youtube nebo Foursquare.
Kreativní stratég v moderní PR agentuře Adison – to je Kuba. Za 15 let v branži měl možnost věnovat se copywritingu, sociálním sítím, online komunikaci i managementu. Nakonec však zakotvil u integrované komunikace, kreativy a strategií, kde se mu líbí zatím nejvíc. Má rád život, svou ženu a syna, víno a klid.