Call for papers

Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference Jak co nejlépe poznat svého zákazníka.

Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:

  • Jak pandemie změnila nákupní zvyklosti a chování zákazníků 
  • Jak poznat svoji cílovou skupinu a správně s ní komunikovat 
  • Získávání informací o zákazníkovi na základě dat a datové analytiky 
  • Jak funguje mysl zákazníka 
  • Výzkumy a AB testování Řízení vztahů se zákazníky - CRM

Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 25 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 15. března 2022 prostřednictvím formuláře na našem webu. 

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména: 

  • Soulad příspěvku s tématem konference
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce 

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.

Děkujeme za váš zájem.

Položky označené * jsou povinné.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?