Human centric design neboli design zaměřený na člověka je v podstatě ověřený postup návrhu a tvorby fyzických nebo digitálních produktů a služeb. Charakteristický je tím, že v celém průběhu navrhování zapojujeme do procesu ať už stávající nebo potenciální uživatele.
Nestavíme tak pouze na svých dojmech nebo již existujících způsobech řešení, ale získáváme tak hlubší vhled do situací, ve kterých uživatelé přijdou s produktem do styku, a produkt tak můžeme rovnou i otestovat, abychom dosáhli co nejvíce relevantního výsledku.
Ačkoliv nejčastěji o human centric přístupu slýcháme ve spojení s weby nebo mobilními aplikacemi, jeho principy jsou přenositelné i do dalších oborů.
Pojďme si ukázat, kterak principy designu zaměřeného na člověka můžeme využít při plánování digitálních reklamních kampaní. Neplýtvejte svým časem a prostředky na tvorbu nenápaditých kampaní. Přijďte se inspirovat kampaněmi ušitými na míru zákazníkům. Naplánujte svou kampaň tak, aby vaše zákazníky nejen zaujala a bavila, ale aby vám za vaše produkty či služby rádi zaplatili.
4. října 2018 17:00–21:00
Zastávka Arbesovo náměstí
Zastávka Arbesovo náměstí