Vzdělávací systém nestíhá držet krok s dynamicky se rozvíjejícím trhem digitálního marketingu, u starších ročníků pak převládá neochota učit se novým technologiím či dokonce nedůvěra v ně, a nábor do digitálních týmů tak zcela logicky drhne.
Jasně, nábor určitě nezní tak sexy jako výše zmíněné trendy, a tak se mu nedostává takového mediálního pokrytí. V praxi ale pozorujeme, že právě to je oblast, kde firmy tlačí bota.
Jen když budete mít zajištěné základní potřeby, můžete se pořádně věnovat trendům, jakými jsou mobily, automatizace a video.
O digitálním marketingu se nejčastěji dočtete v souvislosti s nějakými trendy. Třeba takové mobily, automatizace a video jsou takovými trendy už 10 let. A nelze tomu rozporovat, u spousty firem je rozmach v tomto směru více než čitelný.
Pojďme si ale upřímně říci, co poslední rok dva intenzivně řeší opravdu každá firma. Korporace, start-upy, malé i střední podniky, marketingové i personální agentury. Nábor.