Nástup nové generace, která sleduje své idoly na YouTube a sociálních sítích změnila typ komunikace nejen pro nadnárodní firmy. Tato generace je více imunní vůči klasické reklamě a doručení určité nabídky pro ně musí být dostatečně zajímavé a kreativní. Značky se tak začaly spojovat s youtubery, blogery a influencery. Jak lze vytěžit z tohoto potenciálu a jaké typy spoluprací fungují? Co mladá generace nejvíce využívá za platformy a kde je největší interakce?
Vojtěch Lambert před 13 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí a propojování s offline strategiemi. Společnost LCG New Media získala za poslední 4 roky 17 ocenění v prestižních soutěžích jako jsou WebTop100, IEA a Deloitte Fast50. Jeho devízou jsou komplexní brand a performance strategie a kampaně v rámci uvádění značek na trh nebo škálování firem v ČR i Evropě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Michelin, Pandora, Hedepy, Jim Beam, Blancheporte, HONOR, STOCK, HradyCZ, NovoNordisk, Perrigo, CinemaCity, DinoPark a další.