Jaké trendy hýbou digitální reklamou, a jak jsou nové či staré? Je dobře nebo špatně to, co nám umožňují aktuální technologie? Jak moc je digitální marketing podobný rozjetému večírku na baru? Dává to všechno dohromady nějaký smysl? Podobné otázky si klademe dnes i včera, v ojedinělých případech i zítra. Nevíme, zda na ně odpovíme, ani jestli se pobavíme. Ale určitě si je prosvištíme.
Honza se stejně jako většina digitálníků přesunul postupně z pozic jako Digital planner či Performance Growth hacker přes YouTube guru, Social ninja a TikTok master až na AI evangelist, cokoliv to znamená. Patří do té spíše skeptičtější skupiny AI expertů, kteří nejdříve chtějí vidět ty věci, o kterých ostatní bullshitují, opravdu v provozu. Honza implementuje AI do marketingových a komunikačních nástrojů i procesů a podělí se o několik cenných zkušeností, které při tom nasbíral a o několik konkrétních nástrojů, které mu v jeho práci pomáhají.