NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha

Program

Program

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

Sledování mikro-cílů - jak určit, zda má kampaň budoucnost

Pokud měříte pouze nákupy/poptávky, tak u většiny českých účtů není možné říci, která kampaň funguje a která nikoliv. Dat prostě není dostatek. Při měření správných mikro-cílů získává správce širší a kvalitnější zpětnou vazbu a dokáže určit, která kampaň má potenciál a kterou by měl raději vypnout.
Michal Blažek Michal Blažek

Performance Advertising Specialist and Co-Founder

Marketing Makers

Michal Blažek

Michal je specialistou na výkonnostní marketing a webovou analytiku. Jeho osobním mottem je: "Co nemůžeš změřit, to radši vůbec nedělej." V tomto duchu si velmi rád hraje s PPC kampaněmi, tvoří si analytická řešení hlavně v Google Tag Manager a vymýšlí pro klienty možnosti automatizace a personalizace. Je spolumajitelem agentury Marketing Makers.

​Pro zadavatele: Jak kvalitně PPCčkař pracuje na vašich kampaních?

Neprůhledně. Takto působí správa PPC kampaní a práce PPC specialistů na většinu firem. Jak ale zjistit, jestli jste si najali kvalitního specialistu? V přednášce se zamyslím nad tím, jaké reporty a metriky sledovat, abyste si byli jistí, že se na vašich kampaní pracuje dobře.

Markéta Kabátová Markéta Kabátová

uLab

Markéta Kabátová

Markéta se věnuje PPC kampaním a neustále bojuje za jejich efektivitu. Ve Webnode se starala o kampaně ve 25 jazycích, v Googlu měla pod palcem exportní klienty. Založila marketingovou agenturu uLab, kde pomáhají českým firmám a startupům růst v zahraničí. Mimo to pořádá PPC Camp, nejodbornější PPC akci v České republice.

Dejte UX opravdový význam

Mezi webovými designéry někteří vedou oprávněnou diskuzi, proč UX (uživatelský zážitek/pozitivní zkušenost) není UI (uživatelské rozhraní). Běžný smrtelník rozdíl příliš nevidí, ale UX se častěji omílá, takže zní více sexy. A bohužel i pro spoustu UX designérů začíná a končí tato disciplína u dynamiky průchodu appkou či webem. Sem tam někde vytáhne ještě techniku či dvě z designu služeb. Profesoři Pine & Gilmore nabízejí trochu jiný pohled na věc. Dovolte mi pozvat vás na skvělé představení pro vaše klienty. Nahlédneme za oponu tématu ekonomiky zážitku a provedu vás zákulisím přemýšlení o dané problematice. Bude to asi jako rozdíl mezi koukáním na fotky stejku na Instagramu vašeho kámoše a zbaštěním 200 gramů skvělého Wagyu v Kobe. Možná se vám to nebude líbit, ale rozhodně to potřebujete zkusit, jestliže chcete tvrdit, že víte něco o mase. O webu, o webu tam čtěte ;)

Petr Pouchlý Petr Pouchlý

Kapitán svobodné firmy

Court of Moravia

Petr Pouchlý

Podnikatel, designér a evangelista experience economy. Míchá letité zkušenosti z mezinárodních projektů v korporacích se sedmi lety vedení svobodné firmy Court of Moravia, zaměřené na design lidské interakce a gamifikaci dříve, než to začalo být sexy. Má na kontě pár desítek her, několik tisíc spokojených hráčů a desítky milionů obratu. Dáte si partičku?

Data-driven is dead, long live business-driven!

Myslíte si, že byť data-driven stačí? Akými metrikami riadite investície do platenej reklamy? CPC, CPA, alebo ROI? Vyhodnocovanie investícií do platených kampaní je ešte stále v plienkach a kvalitou neodpovedá objemu investícii vložených do marketingu. Poďme si ukázať praktický príklad ako jednoduché je každou investovanou korunou v skutočnosti strácať aj keď sa to na prvý pohľad nemusí zdať.

Pavel Brecík Pavel Brecík

Digital Analytics Lead

Mall Group

Pavel Brecík

Pavel se analytice věnuje od roku 2012. Podle něj by data měla být základem úspěšného online marketingu firem. „Baví mě prolínání a vyhodnocování jednotlivých disciplín a metrik online prostředí jako jednoho celku. Ať už jsou to zdroje návštěvnosti, použitelnost webu nebo chování návštěvníka. Jen rozhodnutí na základě komplexních dat pomůže firmám efektivně dosáhnout cílů.“

Vystudoval ČVUT, jeden semestr strávil i v belgickém městě Leuven. Před Mall Group pracoval např. v Hájedničce a AVG Technologies. Volný čas tráví fotbalem, jemuž se několik let věnoval i závodně. Kromě analytiky a sportu má rád filmy a hudbu Pink Floyd.

Psychologie a vnímání ceny

Všechno, co jste chtěli vědět o cenotvorbě a báli jste se zeptat... jak zvolit cenu (přesná, zaokrouhlená), jak ji graficky ztvárnit (velikost písma, pozice, blízkost ostatních cen), jak snížit bolest spojenou s placením (kdy dávat slevy a jaké, jak řešit placení po částech) a to není vše.

Ondřej Ilinčev Ondřej Ilinčev

CRO & UX expert

ILINČEV

Ondřej Ilinčev

Narodil jsem se spolu s bráchou. Pak jsem vystudoval architekturu, přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí. Baví mě to, takže o tom píšu, přednáším, školím to a pomáhám v tom - snad úspěšně - ostatním. Většina webů mě štve, tak chci naučit ostatní, jak to udělat tak, aby nás to všechny štvalo o trochu méně.

Stavebniny PRO-DOMA case study: Jak děláme online marketing pro více než 40 poboček

Povím vám, jak jsme nastavovali propagaci napříč kanály pro desítky samostatných poboček stavebnin a jestli se vůbec vyplatí do podobných projektů investovat tolik času navíc. Ukážu vám taky, jak jsme k tomu využili data nasbíraná během předchozí brandové kampaně a které skripty používáme k usnadnění naší práce.

Jakub Racek Jakub Racek

Online Marketing Specialist

Digital Vision

Jakub Racek

Jakub se ve světě onlinu pohybuje 6 let. V agentuře Digital Vision se stará o nejdůležitější klienty, podílí se na plánování strategie a pomáhá klientům růst. V online marketingu si vyzkoušel už leccos, jeho největší vášní ale zůstává PPC a výkonnostní marketing.

Jak pomocí Instagram Stories zvýšit popularitu svého účtu na Instagramu?

Instagram Stories nejsou jen mizící obrázky a videa. Mohou se stát efektivním nástrojem, který podpoří dosah a popularitu instagramového profilu. Instagram Stories lze využívat k taktickým i zábavným sdělením i jako propojení s mediálním formátem či pravidelnou online show. Nejzajímavější kampaně, čísla a kreativní využití Stories popíše při svém vystoupení Aki Votrubová.

Aki Votrubová Aki Votrubová

Instagram & Influencer Specialist

akivotrubova.cz

Aki Votrubová

Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialistka. Má zkušenosti se správnou účtů a influencer kampaní pro zadavatele jako jsou T-Mobile, Milka, Mattoni, Sazka či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na influencer marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera. Instagramu se věnuje i na svém YouTube kanále a školí jej pravidelně na veřejných kurzech a workshopech pro marketéry i tvůrce.

Kreatívny Datavertising

Ako využiť dáta na kreatívne kampane, ktoré predávajú? Ukážky svetových aj lokálnych kampaní a ich výsledkov z kuchyne oceňovanej Zaraguzy a jednej z najrýchlejšie rastúcich SaaS firiem na svete, Exponea.

Michal Pastier Michal Pastier

Group Creative Director

ZARAGUZA

Michal Pastier

Michal Pastier je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza a branding štúdia GoBigname. Zaraguza sa stala najkreatívnejšou agentúrou v SR aj ČR podľa YouTube, odniesla si zlatú Euro Effie za najefektívnejšiu reklamnú kampaň v Európe, alebo Grand Prix za najlepší profil na sociálnych sieťach v ČR. Michal bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times. Dostal sa aj na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30. Je tiež najmladším držiteľom prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy. Verí v silu spojenia dát a kreativity a preto sa venuje aj spoločnosti Exponea, ktorá patrí medzi najrýchlejšie rastúce SaaS firmy na svete v oblasti marketingovej automatizácie a pokročilej dátovej analytiky s využitím A.I.

Recruitment jako loyalty program

Nejlepší kandidáti nezmění práci kvůli jednomu náborovému emailu nebo inzerátu. Je třeba systematicky budovat komunitu a vztahy: segmentace, obsahový marketing, event marketing, automatizace, chatboti.

Matěj Matolín Matěj Matolín

HR manager

STRV

Matěj Matolín

Matěj pracuje jako recruiter, manažer a konzultant. Píše nejčtenější český blog o recruitmentu Lovec Hlav, pořádá workshopy, píše do médií a vystupuje na konferencích.

V kariéře prošel recruitmentem v různých oborech od automotive, těžký průmysl, fintech až po IT. Má zkušenosti z náboru velmi specifických pozic stejně jako tisícovek pracovníků do výroby. V současné době vede nábor ve firmě STRV vyvíjející aplikace pro nejlepší startupy ze Silicon Valley.

Digitálny Cyklus kampane - Ako robiť online efektívne?

Inšpiráciou na túto prezentáciu je kniha Ogilvy o reklame v Digitálnom veku. Prezentácia je viac inšpiratívna čiže netreba očakávať konkrétne kroky ako robiť online efektívne, ale skôr inšpiráciu na princípy, nad ktorými sa zamýšľať pri vytváraní online kampane.

Kamil Aujesky Kamil Aujesky

CEO

samsiDigital

Kamil Aujesky

Aktuálne vediem svoju digitálnu agentúru samsiDigital, okrem toho som Google Partners Trainer, čo znamená, že ako jeden z pätnástich ľudí na Slovensku mám na starosti vzdelávanie jednotlivcov a firmy v oblasti digitálneho marketingu. Okrem týchto aktivít pravidelne organizujem Digitálny Štvrtok, točím Marketing Backstage a venujem sa ďalším projektom a konzultáciám v rámci digitálneho marketingu.