Kdo by nebyl na Linkedinu? Ale ruku na srdce, využíváte potenciál téhle sítě naplno? Pro svoji osobní i firemní značku? Nebo se raději krčíte v koutku a bojíte se něco o sobě “křičet do světa”? Víte co, nemusíte křičet! Stačí být slyšet, mít svůj hlas. A tudíž si uvědomit, že když si nevezmete otěže své reputace pevně do svých rukou, může to za vás udělat nekdo jiný. A to se pak vlastní reputace řídí těžko. Mám pro vás pár tipů ze světa budování firemního i osobního brandu na téhle nejvyužívanější profesní síti. Nebude to vševyčerpávající návod či univerzální recept, jak na to. Čekejte spíš inspiraci a pár postřehů, které vám snad pomohou zbavit se těch nejběžnějších bloků, proč svůj LinkedIn profil necháváte zít prázdnotou.
Irča Zatloukalová propojuje světy strategické komunikace a technologií. Má za sebou sedm let v Seznam.cz, kde nastavovala komunikaci pro stovky lidí, a dalších osm let strategických konzultací pro technologické firmy. Tuto expertizu nyní zúročila jako zakladatelka Diversight.ai. Její firma pomáhá klientům s daty pro AI a zároveň dává smysluplnou práci lidem na autistickém spektru. Irča věří, že firemní kultura postavená na jasnosti a respektu k neurodiverzitě není jen „nice-to-have“, ale je základní podmínkou pro efektivní a zdravý tým.