Kdo by nebyl na Linkedinu? Ale ruku na srdce, využíváte potenciál téhle sítě naplno? Pro svoji osobní i firemní značku? Nebo se raději krčíte v koutku a bojíte se něco o sobě “křičet do světa”? Víte co, nemusíte křičet! Stačí být slyšet, mít svůj hlas. A tudíž si uvědomit, že když si nevezmete otěže své reputace pevně do svých rukou, může to za vás udělat nekdo jiný. A to se pak vlastní reputace řídí těžko. Mám pro vás pár tipů ze světa budování firemního i osobního brandu na téhle nejvyužívanější profesní síti. Nebude to vševyčerpávající návod či univerzální recept, jak na to. Čekejte spíš inspiraci a pár postřehů, které vám snad pomohou zbavit se těch nejběžnějších bloků, proč svůj LinkedIn profil necháváte zít prázdnotou.
Irča Zatloukalová je komunikační stratég s dvacetiletou praxí převážně v technologických firmách a dnes i zakladatelka technologického startupu Diversight.ai. V minulosti vedla komunikaci v Seznamu, konzultovala pro desítky firem z IT a technologického sektoru a jako systemická koučka pomáhala lídrům i týmům najít lepší jazyk pro řízení efektivní změny. Diversight.ai spojuje její dlouhodobý zájem o technologie, lidi a smysluplný dopad. Nová firma se totiž věnuje datovým anotacím a analýzám, a zároveň zaměstnává lidi na autistickém spektru. Irča věří, že diverzita není jen téma pro HR oddělení, ale základní stavební kámen dobrého produktu i dlouhodobě fungující firmy.