Divadlo pod Palmovkou, Zenklova 566/34, Praha, Libeň

Partneři

  • Produktový partner

    • logo Vinařství Válka

      Vinařství Válka

      Rodinné bio Vinařství Válka dělá z vína neopakovatelný zážitek, věnuje se vínu, jako uměleckému dílu. Rodinné vinařství pěstuje révu na 8 hektarech přírodního parku Výhon v Nosislavi. Úcta k přírodě a krajině umožní i našim potomkům, aby zůstala úrodná, zdravá a čistá. Vinařství po staletí dává Jižní Moravě neopakovatelný charakter, který je prací lidí přetvářen v kulturní místo k žití. Slunce, půda a píle vinaře se promítají do osobitých vín se znaky minerality, která vždy nesou pečeť svého původu v krajině Výhonu. Víno je výsledkem pracovního úsilí, při kterém vinař srůstá s půdou, sklepem a vesnicí, kde víno vzniká.

  • Hlavní mediální partner

    • logo Česká televize

      Česká televize

      Každý den v roce, 24 hodin denně a na celém území České republiky. Taková je Česká televize, která v současnosti vysílá na šesti celoplošných programech a na českém mediálním trhu má zásadní postavení. Každý týden osloví v průměru 78 % populace starší 15 let. Její specializovaný program ČT sport byl v roce 2014 v evropském srovnání nejsledovanějším sportovním kanálem. Stejně, jako program ČT24, který je nejsledovanější ryze zpravodajskou stanicí v Evropě a týdně si jej pustí čtyři miliony lidí. Během zásadních událostí se pak ČT24 stává hlavním zdrojem informací. Při povodních v roce 2013 ji sledoval každý pátý divák, prezidentské volby očekávaly v jediný okamžik přes tři miliony lidí. Vedle zpravodajské a televizní tvorby se Česká televize podílí také na tvorbě filmové. Je největším koproducentem českých filmů, od roku 1992 se podílela na vzniku více než dvou set snímků. Roli média veřejné služby plní nejen programovou nabídkou, ale i podporou charitativních a neziskových aktivit, kulturních projektů a festivalů. Jen v loňském roce jich podpořila více než sto.

  • Mediální partneři

    • logo Heureka

      Heureka

      Heureka je největší nákupní portál a srovnávač cen na českém internetu. Každý měsíc ho navštíví v průměru tři milióny reálných uživatelů, kteří vybírají ze sedmnácti miliónů produktů a desítek tisíc internetových obchodů. Heureka dlouhodobě patří mezi 10 nejnavštěvovanějších webů v ČR.

      Uživatelům umožňuje pohodlný, bezpečný a rychlý online nákup. Přináší srovnání cen, recenze e-shopů, hodnocení a zkušenosti ostatních nakupujících i recenze produktů. Označuje kvalitní a spolehlivé e-shopy – na základě zkušeností miliónů nakupujících uděluje certifikáty Ověřeno zákazníky a vyhlašuje vítěze soutěže ShopRoku. Všichni zákazníci mohou zakoupit zboží přímo v Heureka Košíku.

      Heureku založila úspěšná česká internetová společnost Miton Media v roce 2007. Od června 2016 je v rukou české investiční společnosti Rockaway.​

    • logo Marketing Journal

      Marketing Journal

      Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

    • logo MediaGuru

      MediaGuru

      MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

    • logo TISCALI MEDIA

      TISCALI MEDIA

      Skupina TISCALI MEDIA, a. s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují 5,5 milionu uživatelů. Kromě vlastního zpravodajství, komentářů a rozhovorů nabízí i specializované weby o vědě (Nedd.cz), videohrách (Games.cz), celebritách (Osobnosti.cz), financích (Našepeníze.cz) a filmech (Dokina.cz).

      Součástí skupiny jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové úložiště Úschovna.cz nebo srovnávač energií Srovnám.cz.

      Od roku 2014 patří do skupiny i společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších media zastupitelství na českém trhu.

  • Za podpory

    • logo GALERIE KAVÁRNY LOUVRE

      GALERIE KAVÁRNY LOUVRE

      Galerie kavárny Louvre se nachází v centru Prahy, v historické budově na Národní třídě čp. 22. V letech 1902 – 1948 zde bylo v prvním patře věhlasné Café Louvre. Toto místo, vyhlášené mezi pražskými intelektuály, navštěvoval např. Franz Kafka, Max Brod, Albert Einstein. V roce 1948 byla “kancelář” umělců uzavřena. Dveře kavárny se opět otevřely roku 1992 a Café Louvre rychle navázalo na slavnou tradici z první poloviny 20. století. V roce 2003 byla ke kavárně v prvním patře připojena Galerie Louvre v mezaninu domu. Galerie prezentovala díla moderního českého a francouzského výtvarného umění. Jedná se o tématicky zaměřenou galerii, která se orientuje především na současnou českou fotografii.

  • Organizátor

    • logo Lupa.cz

      Lupa.cz

      Již více než 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 3,5 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.