Už nyní žijeme v době datové, spotřeba dat „na hlavu“ se meziročně zvyšuje o desítky až stovky procent, k internetu jsme připojeni téměř všichni a buzzwordem dneška je internet věcí. Jak bude vypadat digitální budoucnost? Bude ji určovat „internet všeho“ či velká data? Máme očekávat velký třesk od páté generace mobilních sítí?
Milan Vašina
Generální ředitel T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom,
T-Mobile Czech Republic a.s.
Milan Vašina (*1969) je absolventem Ekonomické fakulty Zemědělské univerzity v Brně. Ve skupině Deutsche Telekom pracuje již od roku 1997, kdy zastával pozici manažera marketingové komunikace a později marketingového manažera pro rezidenční segment bývalého RadioMobilu, nyní T-Mobile Czech Republic. Jeho další profesní zastávkou byla v letech 2002–2007 pozice marketingového ředitele společnosti EuroTel (později T-Mobile Slovensko) v Bratislavě. V roce 2007 se stal generálním ředitelem téže společnosti. Po integraci T-Mobile se společností Slovak Telekom v červenci 2010 byl Milan Vašina jmenován výkonným ředitelem pro marketing, prodej a služby zákazníkům Slovak Telekomu. Od ledna 2011 zastává post generálního ředitele T-Mobile Czech Republic a od 1. ledna 2016 působí také jako generální ředitel Slovak Telekomu.