Call for papers

Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do druhého ročníku konference Nástroje v marketingu, která se snaží své účastníky seznámit s konkrétními marketingovými nástroji a představit jim jejich praktické využití.

Další ročník konference se zaměří především na následující témata:

  • Správa reklamy a obsahu na sociálních sítích 
  • Webová analytika • Sbírání leadů 
  • Monitoring a analýza chování uživatelů webu 
  • AB testování 
  • Sledování konkurence na internetu  
  • Monitoring médií a analýza sociálních sítí 
  • SEO a správa linkbuildingu 
  • E-mailing

Pokud jste odborník na využívání některých z nástrojů v této oblasti nebo jej dokonce sám provozujete, pošlete nám návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 25 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 15. ledna 2021 prostřednictvím formuláře na našem webu.

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména:

  • Soulad příspěvku s tématem konference 
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum 
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce
TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce. Děkujeme za váš zájem.

Položky označené * jsou povinné.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?