Téma prezentace je založeno na mé aktuální pracovní pozici (oficiálně se jmenuje Vodafone Corporate Web Content Owner, osobně jí však raději říkám WebChef), která je poměrně netradiční a zahrnuje v sobě činnosti v několika rozličných oblastech – od copywritingu, přes UX či analytiku až třeba po projektové řízení. Tím mě na jednu stranu dohání k myšlenkám na sebevraždu, na tu druhou mě však vzdělává v řadě oblastí, poskytuje mi množství prostoru a určitou pravomocnou sílu, která se dá efektivně využívat – a to nejen k dobru mému zaměstnavateli, ale především pro dobro návštěvníků webu, pro které jsem, jak rád říkám, vlastně lobbistou a ambasadorem.
Kreativní stratég v moderní PR agentuře Adison – to je Kuba. Za 15 let v branži měl možnost věnovat se copywritingu, sociálním sítím, online komunikaci i managementu. Nakonec však zakotvil u integrované komunikace, kreativy a strategií, kde se mu líbí zatím nejvíc. Má rád život, svou ženu a syna, víno a klid.