Prezentace průběžných výsledků projektu Dáme práci, který na příkladu nabídek a poptávek práce ukazuje jak propojit akademický svět se světem komerčním. Projekt se věnuje problematice párování pracovních míst s nezaměstnanými skrze sémantická data a na jeho řešení se podílejí lidé ze Studia nových médií, DERI v Galway a University v Tilburgu. Přijďte se podívat na jeho průběžné výsledky a vyzkoušet aplikaci, která vzniká. Dozvíte se nejen o plášti, ale také o obsahu mnohem více než bývá zvykem.
Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK.
„Josef Šlerka je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky, v současnosti stojí v čele jeho expertní rady a projektu Mapa médií. Působí také jako vysokoškolský pedagog na Studiích nových médií na Univerzitě Karlově. V roce 2014 získal ocenění Osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová Lupa."