Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
26. března 2015 9:00–12:00

Royal Vinohradská 48 Praha 2

Hezky se o nich mluví, špatně se měří. Značky nebo chcete-li brandy. Je to s nimi běh na dlouhou trať a často je bereme jen jako něco, co prostě máme. Jak o ně ale správně pečovat? Chystáte se na změny? Pokud ano, připravíme pár rad o tom, jak se poprat s rebrandingem, vstupem do nových segmentů nebo se zaváděním nových produktů. Jak si najít brand ambasadory a vyplatí se to vůbec? A co ve vlastních řadách – jsou Vaši zaměstnanci hrdými bojovníky za svůj brand? Do kterých mediatypů se aktuálně vyplatí investovat? Máte zmáknutý design? Věříme, že ano, ale i tak se hodí pár tipů pro tvorbu obalů, ale i katalogů a vlastně korporátní identity jako takové. A hlavně, jak to vlastně všechno změřit, abyste výsledky mohli hrdě předložit šéfovi? Přijďte si pro inspiraci na první ročník nejznačkovější české konference.


Ohlasy

BRANDstorming dal možnost nahlédnout pod pokličku odborníkům s různými přístupy k tvorbě značky - aktuálnímu tématu dnešní doby. A navíc ve velmi příjemném neformálním prostředí se skvělým publikem se zájmem o věc. Výborná akce, která by rozhodně měla mít pokračování.
Helena Jakoubě Hrivnák
Na Brandstormingu se ukázalo, že značka je pořád důležité téma. Možná důležitější, než dřív. A taky že existují různé způsoby, jak na značce pracovat. Lidi, ať už branďáci, konzultanti značek nebo podnikatelé, by se měli potkávat, protože doba se mění a s ní i branding. A proto je dobře, že se akce jako Brandstorming konají.
Honza Páv Lovebrand


Prezentace ke stažení








Partneři BRANDstorming: "Víc než značka"

Partner

logo BrandCloud

Produktový partner

logo SentiOne

Organizátor

logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce