Call for papers

Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference AI v marketingu prakticky

Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:

  • AI jako součást marketingové strategie – jak firmy zapojují AI do marketingových procesů
  • Case studies – kdo už AI v marketingu úspěšně používá a jaké má výsledky
  • AI nástroje v akci – od nápadu přes realizaci až po vyhodnocení kampaně
  • Tvorba obsahu s AI – copywriting, storytelling a kreativita s pomocí AI 
  • AI a SEO – jak optimalizovat data a kampaně pro nové algoritmy
  • Etika a regulace AI v marketingu – ochrana dat, autorská práva, transparentní využití AI
  • AI v influencer marketingu – výběr influencerů, analýza výkonu a měření ROI
  • Prediktivní analýza a cílení reklam – jak AI pomáhá přesněji segmentovat a předvídat chování zákazníků, hlubší vhledy ze zákaznických dat pomocí AI
  • Personalizace obsahu pomocí AI – dynamické newslettery, weby či reklamy šité na míru

Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 25. listopadu 2025 prostřednictvím formuláře na našem webu. 

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména: 

  • Soulad příspěvku s tématem konference
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce 

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.

Děkujeme za váš zájem.

Pro odeslání formuláře prosím vyplňte všechny níže uvedené položky.