Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference AI v marketingu prakticky
Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:
- AI jako součást marketingové strategie – jak firmy zapojují AI do marketingových procesů
- Case studies – kdo už AI v marketingu úspěšně používá a jaké má výsledky
- AI nástroje v akci – od nápadu přes realizaci až po vyhodnocení kampaně
- Tvorba obsahu s AI – copywriting, storytelling a kreativita s pomocí AI
- AI a SEO – jak optimalizovat data a kampaně pro nové algoritmy
- Etika a regulace AI v marketingu – ochrana dat, autorská práva, transparentní využití AI
- AI v influencer marketingu – výběr influencerů, analýza výkonu a měření ROI
- Prediktivní analýza a cílení reklam – jak AI pomáhá přesněji segmentovat a předvídat chování zákazníků, hlubší vhledy ze zákaznických dat pomocí AI
- Personalizace obsahu pomocí AI – dynamické newslettery, weby či reklamy šité na míru
Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 25. listopadu 2025 prostřednictvím formuláře na našem webu.
Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména:
- Soulad příspěvku s tématem konference
- Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
- Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce
TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.
Děkujeme za váš zájem.