Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Oldřiška Hradcová je specialistka na sociální sítě, kreativní obsah a copywriterka v marketingové agentuře Včeliště. S generativní AI pracuje na denní bázi při tvorbě textového i vizuálního obsahu a při optimalizaci reklam pro interní profily, klienty i své osobní kanály. Prostřednictvím školení ukazuje firmám a jednotlivcům, jak pomocí AI zvýšit efektivitu správy sociálních sítí.
Daniel vystudoval Unicorn College. Již 9 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Nyní se věnuje rozvoji metodiky Revenue Operations.
Petr je marketingový a brandový stratég na volné noze, současně působící jako Head of ATL ve Skupině Klik.cz. V marketingu se pohybuje už 13 let, v minulosti působil jako CMO Klik.cz a stojí tak mimo jiné za identitou Agenta s povolením srovnávat či konceptem Srovnávejte chytře (ePojisteni.cz). Má zkušenosti od tvorby brandové a marketingové strategie až po řízení velkých reklamních produkcí, výzkumů a mediálních investic.
Jan, dříve v malé komunitě digitální reklamy známá postavička zejména z večírků (to když měly tenkrát mediální domy ještě nějaké peníze na párty pro klienty), se nyní již jen snaží předstírat, že drží krok se všemi těmi novými a mladými nadějemi, hashtag filter Tiktok. Honza se nějak potřeboval dostat na konferenci, ale nedostal na to rozpočet, tak jsme se slitovali, pozvali ho na pódium a teď se jenom modlíme, co tam zase vyvede.