Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Behaviorální cílení obsahu - má smysl?

Moderátor

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Přednášející

Petr Horák

Ředitel sekce nových projektů je zodpovědný za online portfolio skupiny Nova a nově připravovaných projektů. Vedl spuštění NOVA Plus a VOYO v zemích střední a východní Evropy, kde skupina působí. V CME pracuje od roku 2008, předtím na manažerských pozicích působil například v telekomunikačních společnostech Vodafone nebo Český Telecom (dnes Telefónica O2).

Ondřej Javornický

Když v roce 2011 přestávaly být mobilní webové služby záležitostí pro geeky a začínaly být nutností pro většinu uživatelů, a tudíž pro business, přidal se Ondřej do mobilního týmu v Seznam.cz. Mobilní webové služby postupně začal nahrazovat responsivní design a nativní aplikace, proto se Ondřej v Seznam.cz vydal rozvíjet mobilní reklamu do produktového týmu. Konkrétně zamířil do týmu bannerové reklamy, který teď vede. Z produktového hlediska se stará o bannerovou složku reklamního systému a navíc je zodpovědný i za cílení reklamy na základě uživatelského chování. Po úspěších s cílením reklamy se koncem roku 2014 začal se svým týmem soustředit také na automatické doporučování a personalizování obsahu.

Josef Šlerka

„Josef Šlerka je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky, v současnosti stojí v čele jeho expertní rady a projektu Mapa médií. Působí také jako vysokoškolský pedagog na Studiích nových médií na Univerzitě Karlově. V roce 2014 získal ocenění Osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová Lupa."