Tato akce již proběhla. Další akce BRANDstorming 2024 se koná 4. 4. 2024.

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Marketing & Innovation Director

Edenred CZ

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.

9:10 - 9:35

Jak vytvořit úspěšnou kampaň jako Dedoles. Praktický návod v 15 krocích

Kdo by už dnes neznal reklamu s tančícími křečky slovenského e-shopu Dedoles. To, že firma zněkolikanásobila známost své značky, se promítlo i do významného růstu jejich tržeb. Silná značka je základ. V této přednášce se dozvíte, co musíte udělat a co udělat nesmíte, pokud chcete se svou značkou a kampaní dosáhnout toho, co se podařilo Dedoles a jejich reklamní agentuře Somebody&Somebody. To vše přímo od člověka, který křečky vymyslel. Bude to svižné. Bude to vtipné. A bude to krutá marketingová pravda bez bulšitu.

Radovan Andrej Grežo Radovan Andrej Grežo

Kreativní ředitel a majitel agentury

Somebody&Somebody

Radovan Andrej Grežo

Radovan Andrej Grežo vymyslel Dedoles křečky a to je věta, která ho bude navždy provázet. Je úplně jedno, že je původní profesí účetní, ze kterého se vyklubal kreativec. Nikoho prý nezajímá, že pracoval pro reklamní agentury zvučných jmen na Slovensku, v Rakousku, Německu, Čechách, Londýně a USA. Když se zmíní, že byl 10 let kreativním ředitelem v Apple a nebo, že napsal knihu Pohádky pro workoholiky, lidi zívají a snaží se rychle změnit téma. Jediné, co všechny zajímá je to, jaké to bylo, když vymyslel křečky pro Dedoles. A trochu také, jak to bylo s tou čivavou pro Factcool a dalšími kampaněmi, které dělají v agentuře Somebody&Somebody.

9:35 - 10:00

Multi-brand strategie aneb růst skrze akvizice

Příběh o tom, jak se nám staví brandové strategie skupiny i jednotlivých značek ve skupině. Jak sjednotit komunikaci a najít lidské i produktové propojení, když se roste skrze akvizice. Jakým čelíme rozhodnutím. Co se podařilo, kdy jsme se zasmáli a co se podařilo méně a pobrečeli jsme si. Jaké je z toho ponaučení. A jak vidíme budoucnost v budování multi-brandové skupiny BiQ Group, která zastřešuje značky Bootiq, EEA, Bluesoft, Novasoft a další.

Karel Pařízek Karel Pařízek

CMO

BiQ Group

Karel Pařízek

Karel Pařízek stál před 9 lety u zrodu online marketingové divize digitální agentury Blueberry, kde vybudoval marketing tým (20+ lidí), který se stará i starala o digitální kampaně Nestlé, Allianz, Škoda Auto apod. Blueberry se v roce 2019 po akvizici přejmenovala na BOOTIQ. Aktuálně se z pozice CMO a stará se o značku BiQ Group i "dceřiných" společností jako je právě BOOTIQ, EEA, Bluesoft, Novasoft a další. Velkou součástí Karlova života je i pomoc neziskovým organizacím. Od roku 2016 pravidelně školil digitální marketing pro tento sektor jako Google lektor. Svůj mentoring nabízel projektům Impact Hub a Femme Palette. A v neposlední řadě má milující ženu a čtyři dcery.

10:00 - 10:25

Mají mi značky radit, jak mám žít svůj život?

Brand Purpose – poslání značky vyvolává alespoň teď v marketingové komunitě hodně rozruchu. Mohou z toho značky vůbec těžit a jaký to má dopad na ty, kterým se to nepovedlo? Kde vedou hranice mezi společenskou odpovědností značek a brand aktivismem? A je i ten ospravedlnitelný nebo dokonce vítaný? Věříte IKEA její komunikaci udržitelnosti a Footshopu, že podporuje LGBTQIA+ komunitu? A co na to říkají marketingoví rivalové Mark Ritson a Byron Sharp? To vše se dozvíte v přednášce Pavla Cahlíka, který je na značky.

Pavel Cahlík Pavel Cahlík

Brand stratég

Jsem na značky!

Pavel Cahlík

Jsem Pavel Cahlík. Jsem na značky! A nestydím se za to. Značkám pomáhám s jejich strategií nebo je prostě jen koučuji.

10:25 - 10:55

Coffee break

10:55 - 11:20

Odvážná značka státu. Je to vůbec možné?

Jaké má stát vlastně značky a jak s nimi jejich „brand“ manažeři pracují? Měl by stát vůbec investovat do svých značek? Jaká úskalí řízení značky pro stát skýtá, a proč je důležité najít odvahu budovat odvážné, kreativní a inovativní značky? Ale i ukázky konkrétních kampaní a cobrandingu s komerčními subjekty v průběhu složitého covidového období – to vše a samozřejmě s fokusem na cestovní ruch – se dozvíte v přednášce Jana Hergeta.

Jan Herget Jan Herget

CEO, CzechTourism

Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism

Jan Herget

Honza pracoval v marketingu společnosti TESCO, cestovní agentury Nev-DAMA nebo v české pobočce VisitBritain. Od září 2012 vedl v agentuře CzechTourism odbor zahraničních zastoupení a on-line, šéfoval Institutu turismu, vedl zahraniční zastoupení pro země Beneluxu. Nyní již 3 roky zastává funkci CEO CzechTourismu - pod jeho vedením roste propagace ČR v zahraničí i návštěvnost portálu Kudyznudy.cz. Intenzivně se věnuje vzdělávání dalších generací - přednášel na univerzitě v Severním Coloradu v USA, na univerzitě v Lahti ve Finsku či na univerzitě ve Styeru v Rakousku. Od roku 2006 působí na katedře cestovního ruchu na VŠE.

11:20 - 11:45

Souvislosti mezi budováním značky a sociálními sítěmi Lázní Libverda

Jaký mají sociální sítě vliv na budování povědomí a vyhledávání značky? Je možné toto nalézt i v zajetém lázeňském a cestovním oboru? Ukážeme jak jsme společně s klientem přistoupili k redefinici komunikace Lázní Libverda na sociálních sítích a jaký to má dopad na známost, metriky a výsledky.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

CEO

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

11:45 - 12:10

Potřebujete být na TikToku s vaší značkou?

O tom, jak platforma TikTok začíná budit zájem nejen v influencerském světě, ale i v tom firemním, a proč byste měli přemýšlet, zda tam vaše značka má být také.

Andrea Hurychová Andrea Hurychová

Managing Director

WeDigital

Andrea Hurychová

Zakladatelka a výkonná ředitelka agentury WeDigital, která se specializuje na digitální strategie, sociální sítě a influencer marketing. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Pilsner Urquell nebo značku Dove. Mimojiné je učí tvůrce a hudebníky jak správně dělat obsah a být vidět na YouTube.

12:10 - 12:35

Proč mají vlastně lidi tak rádi Facebook Kooperativy?

Jak má finanční instituce komunikovat na sociálních sítích? A proč to právě Kooperativě na Facebooku tak dobře funguje? Nahlédněte se zástupcem značky i agentury pod pokličku brandbuildingu pojišťovny Kooperativy a poznejte základy její úspěšné komunikace.

Daniel Krásný Daniel Krásný

Creative Director

Socialsharks

Daniel Krásný

Vedu v Socialsharks tým kreativců a skládám koncepty a strategie pro naše klienty. Libuju si v popkultuře, iks let píšu o videohrách do SCORE nebo do RE-PLAY. Dobře je mi na mém blogu vnimatkrasu.cz, kam s vrtkavou pravidelností píšu už patnáct let.

Anna Pakandlová Anna Pakandlová

Specialistka on-line marketingu

Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Anna Pakandlová

V Kooperativě mám už 4 roky na starosti komunikaci v celém online prostředí, především online kampaně a správu sociálních sítí. Mám za sebou celou řadu úspěšných kampaní (brandové, výkonnostní, ale i náborové a CSR kampaně). Poslední 4 roky pracuji v Čechách, pracovala jsem ale i na budování jiných menších i větších značek v Čechách i v zahraničí (např. Mazars).

12:35 - 13:35

Oběd

13:35 - 14:00

Jak uvádíme novou značku Lord na vysoce konkurenční trh velkých elektrospotřebičů

Na trh velkých elektrospotřebičů vstupuje nová německá značka – Lord Hausgeräte. Robert Němec, který pro Lord Hausgeräte se svojí agenturou RobertNemec.com zajišťuje kompletní marketingové služby pro Evropu, vám ukáže:

* Jak najít díru na trhu, i když se zdá, že tam žádná není.
* Jak jsme Lord začali pozicovat.
* Jak jsme při tvorbě strategie použili kvantitativní i kvalitativní výzkum.
* Co je to hlavní komunikační idea – a praktická ukázka v případě Lorda.
* Jak vypadá mediální plánování – proč mnoho kanálů a formátů odmítáme.
* Jak testujeme billboardy a bannery.
* Jak aplikujeme psychologii při reklamní kampani.
* Jaká média se nám osvědčila a jaká ne.

Robert Němec Robert Němec

CEO

RobertNemec.com

Robert Němec

Robert Němec založil ve svých 22 letech strategickou reklamní agenturu RobertNemec.com a dodnes ji vede. Pracoval pro značky jako T-Mobile, CZC.cz, DATART, Notino, RegioJet, Saxo Bank, Pfizer, Merck nebo Dáme Jídlo. Dnes se jeho agentura specializuje na středně velké firmy, které hledají jednu agenturu, která jim bude poskytovat komplexní služby v oblasti strategie, výzkumů, dat, management consultingu a marketingu. Vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě. Absolvoval studijní pobyty na Stanfordu a Yale v oboru businessu a angličtiny. Hospodářské noviny o něm napsaly, že "patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování."

14:00 - 14:25

Vyplatí se značkám řešit v kampaních hodnoty?

Na příkladu značky IKEA si ukážeme, jestli vůbec a jak má smysl do kampaní vnášet hodnoty jako je udržitelnost, boj se stereotypy atp. IKEA řeší téma udržitelnosti delší dobu. V reklamě Lepší svět propaguje svoje recyklované materiály a výrobu šetrnou k přírodě. Češi ale u nábytku stojí hlavně o kvalitu a snadnou montáž – jak takové publikum reaguje na ekologické sdělení? Přináší reklama značce víc než jen dobrý pocit?

Vojtěch Prokeš Vojtěch Prokeš

spolumajitel, ředitel výzkumu

Behavio Labs

Vojtěch Prokeš

Vojtěch je ředitelem výzkumu ve společnosti Behavio, která se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu. Řešil stovky výzkumných projektů v oblasti brandu, kampaní, veřejného mínění a participace. Navrhl inovativní Mapu voličů a Atlas Čechů.

14:25 - 14:50

IP aneb hodnotný majetek, na který se často zapomíná

To, co je ve firmě často nejhodnotnější, není většinou vůbec vidět (pokud tedy neobchodujete s nemovitostmi). Know-how, designy anebo brand můžou mít totiž obrovskou hodnotu. Karolína na praktických příkladech ukáže, co to záhadné „IP“ vlastně je a dá i tipy na to, jak jej chránit. Protože přijít o něj by se vám nemuselo vyplatit.

Karolína Kropíková Karolína Kropíková

Advokátka

Karolína Kropíková

Karolína je advokátkou v AK eLegal, kde pomáhá klientům s ochranou značky a nápadů. Nastavuje srozumitelné obchodní podmínky i licenční smlouvy, řeší případy kopírování e-shopů nebo využívání ochranných známek v PPC reklamách konkurence. Věří, že právo se nemusí dělat složitě a nesrozumitelně, a platí to nejen pro marketingové právo, ale pro většinu smluv a dokumentů.

14:50 - 15:15

Implementace značek v praxi

Podle respondentů našeho nedávného průzkumu mezi agenturami a designéry se s problémem úspěšné implementace v marketingu potýká až 70 % projektů. Ať už je to nová značka, kampaň, strategie nebo retailový koncept pro pobočkovou síť. Jak tenhle problém eliminovat? Jak zajistit dokonalou spolupráci všech týmů a dodavatelů a jak mít perfektní distribuci až k poslednímu obchodníkovi na konci světa? Napoví vám několik případovek našich klientů.

Karel Drašnar Karel Drašnar

Zakladatel BrandCloud.pro

BrandCloud

Karel Drašnar

Karel Drašnar je duchovním otcem BrandCloudu. Vizionář a tvůrce produktu, který stál u zrodu i celého vývoje aplikace, která s přehledem zvládá organizaci marketingu, obchodu či řízení ISO a dokumentace.

15:15 - 15:45

Coffee break

15:45 - 16:10

Jak nativní reklama pomáhá brand buildingu?

Může kvalitní obsah tvořený primárně pro uživatele pomáhat firmám s budováním svých značek? Co je nativní reklama, jaké má zákonitosti a jak pomáhá značkám v praxi, ukážeme na příkladech z tvorby Seznam Brand Studia, které jako první v Česku získalo prestižní ocenění Studio of the Year za přínos nativní reklamě v celosvětovém měřítku.

Jan Čapek Jan Čapek

Brand Strategist

Seznam.cz

Jan Čapek

Honza Čapek má v Seznam Brand Studiu na starosti dlouhodobé spolupráce a obsahové a kreativní kampaně významných českých i mezinárodních značek. Pomáhal značkám jako je Hyundai, Palírna u Zeleného stromu, Rajec nebo E.ON s jejich brandovou komunikací napříč nejčtenějšími weby Česka a podílí se na nestandardních a inovativních projektech Seznamu.

16:10 - 16:35

Jak budovat brand na minovém poli

Zákaznická péče je neuvěřitelně dynamická oblast, kde je potřeba okamžitě reagovat na změny a podněty. Zákaznický servis si stále nese špatné jméno díky „telefonním šmejdům“, kteří na celou oblast hází špatné světlo. Udržet dobré jméno je opravdu procházka minovým polem, kdy je špatný krok tvrdě potrestán. Ukážeme si případové studie krizové komunikace na sociálních sítích, vypořádání se s hatery a jak reagovat na změny zákona, v našem případě konkrétně na novelu zákona o elektronické komunikaci. Převážně si ukážeme, jak spolu veškeré komunikační kanály souvisí, jaké překážky mohou nastat a jak je překonat.

Kateřina Kopecká Kateřina Kopecká

Marketing & Community Manager

Comdata Czech

Kateřina Kopecká

Kateřina Kopecká působí v Comdata Czech pátým rokem. Začínala jako HR specialista se zaměřením na HR marketing a již druhým rokem vede celý Marketing & Community v Česku a Maďarsku. Své zkušenosti využívá k tvorbě strategií napříč všemi komunikačními kanály v HR marketingu, B2B marketing a posilování jména značky.

16:40

Předpokládaný konec akce