Tato akce již proběhla. Další akce BRANDstorming 2024 se koná 4. 4. 2024.

Program

10:55 - 11:55

WORKSHOP: Úvod do tvorby efektivní reklamy

Začněte vytvářet reklamy, které zanechají nesmazatelnou stopu v podvědomí vašich zákazníků a opravdu posílí vaši značku. Tento workshop je určen stratégům, kreativcům, brand manažerům a všem dalším, kteří chtějí vytvářet kampaně s výrazně nadprůměrným dopadem na prodeje a růst tržního podílu.

Na workshopu se dozvíte:

· co se děje v lidském mozku, když vidíte reklamu nebo něco kupujete

· proč jsou brandové reklamy nezbytné pro růst

· jaké jsou limity aktivačních kampaní

· proč a jak kreativa výrazně ovlivňuje prodejní čísla vašich kampaní

· které tři věci musí každá kreativa mít, aby měla pozitivní vliv na prodeje

· jak zadat brief ke kampani, aby měla co největší efekt na prodejní čísla

· jak pracovat s daty během procesu přípravy kampaně

Vše na praktických ukázkách z řady výzkumů a case studies.

Vojtěch Prokeš Vojtěch Prokeš

spolumajitel, ředitel výzkumu

Behavio Labs

Vojtěch Prokeš

Vojtěch je ředitelem výzkumu ve společnosti Behavio, která se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu. Řešil stovky výzkumných projektů v oblasti brandu, kampaní, veřejného mínění a participace. Navrhl inovativní Mapu voličů a Atlas Čechů.