Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

BRANDstorming 2023
10:55 - 11:55

WORKSHOP: Úvod do tvorby efektivní reklamy

Začněte vytvářet reklamy, které zanechají nesmazatelnou stopu v podvědomí vašich zákazníků a opravdu posílí vaši značku. Tento workshop je určen stratégům, kreativcům, brand manažerům a všem dalším, kteří chtějí vytvářet kampaně s výrazně nadprůměrným dopadem na prodeje a růst tržního podílu.

Na workshopu se dozvíte:

· co se děje v lidském mozku, když vidíte reklamu nebo něco kupujete

· proč jsou brandové reklamy nezbytné pro růst

· jaké jsou limity aktivačních kampaní

· proč a jak kreativa výrazně ovlivňuje prodejní čísla vašich kampaní

· které tři věci musí každá kreativa mít, aby měla pozitivní vliv na prodeje

· jak zadat brief ke kampani, aby měla co největší efekt na prodejní čísla

· jak pracovat s daty během procesu přípravy kampaně

Vše na praktických ukázkách z řady výzkumů a case studies.

Vojtěch Prokeš Vojtěch Prokeš

Výzkumný ředitel & spoluzakladatel

Behavio Labs

Vojtěch Prokeš

Sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné a technologické společnosti Behavio Labs. A mimojiné celoživotní skaut. Vystudoval sociologii na Univerzitě Karlově, rok strávil na studiích v Německu. Pracoval v Sociologickém ústavu AV ČR. Poté v roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz. Má za sebou stovky výzkumných projektů na téma značek, analýzy trhu, testování reklam, kampaní a jiné pro světové i české značky jako ŠKODA AUTO, McDonald’s, Heineken, E.ON, T-Mobile, Jablotron, Komerční banka, Deloitte, Red Bull, a mnohé další.