Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

BRANDstorming 2025

Moderátor

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Přednášející

Martin Brablec

Martin Brablec je copywriter a expert na obsahový marketing s 16 roky zkušeností. Založil Obsahovou agenturu, publikuje, přednáší a školí. Obsahový marketing a copywriting vyučuje na Newton College a Masarykově univerzitě a poslední roky působil i jako mentor programu CzechStarter a ESA, kde pomáhal startupům a inovativním firmám s komunikací.

František Brož

František startoval v publicistickém magazínu MF Plus, jako šéfredaktor vedl odborný titul Marketing Journal, pracoval v komunikačních, brandových a PR agenturách. V roce 2013 pak spoluzaložil public relations agenturu FYI Prague s misí "dělat PR pořádně". Jeho agentura je partnerem pro významné lokální i globální značky jako T-Mobile, Uber, Allegro nebo Knihobot. Specializuje se na krizovou komunikaci a special affairs, je tiskovým mluvčím online supermarketu Košík.cz, digitální realitní služby Bezrealitky a ředitelem Asociace moderně komunikujících samospráv.

Lukáš Cikánek

Lukáš má více než 11 let zkušeností v oblasti marketingu, během nichž působil na pozicích jak na straně značek (Ahold), mediálního domu (Seznam), v předních českých agenturách a také v rámci Newton Business Akcelerátoru pomáhá startupistům s marketingovou strategií z pozice mentora. Poslední dva roky zastává roli General Manager & Client Strategy Director ve future-built marketingové agentuře Pickerly, kterou spoluvlastní.

Robert Chmelař

Robert Chmelař je Group CMO skupiny Partners, do které patří vedle Partners Financial Services také Simplea pojišťovna, penzijní společnost Rentea, Partners investiční společnost, nemovitostní fond Trigea nebo vydavatelství NextPage Media. V loňském roce přibila do skupiny Partners Banka o které bude jeho přednáška. V marketingu se Robert pohybuje přes 20 let, zejména v sektoru financí a energetiky. Řídil marketing ING Bank nebo Bohemia Energy, působil i v mediální agentuře OMD a založil energetický startup BezDodavatele.

Michaela Chrpová

Michaela vedla šest let tým integrované komunikace v agentuře PR.Konektor. Má za sebou bohaté zkušenosti s lifestylovou a produktovou komunikací pro klienty Playstation, Jack Daniel’s, PMI či pro společnost Mondelez, kde řídila integrované projekty značek jako Milka, Opavia, Figaro. Tyto zkušenosti naplno využívá v MSL, kde vede 4 roky Consumer tým, z toho 2 roky influencerskou divizi. Nově se pak zaměřuje na přesah týmu do technologií a farma průmyslu. Mnoho z projektů bylo oceněno oborovými tuzemskými i mezinárodními cenami i díky tomu, že je v Publicisu součástí integrovaných projektů, ve kterých jsou zapojeny kreativní týmy Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, dat a strategie. V osobním životě ji naopak řídí její malá Josefína, nyní již v tandemu s další šéfkou Beátou. Mezi její agenturní reference patří McDonald’s, Heinz, ČSOB, Netflix, Procter & Gamble, LG, OPPO, GSK, Sanofi, Mark Distri, Brown-Forman, Živina, Hanscraft, Somfy, Bakala Foundation a další. Mezi její srdcové projekty patří i ty s osvětovým přesahem, které se snaží o společenskou změnu či lepší edukaci a pochopení veřejnosti jako téma popálenin u dětí nebo projekt Civilisté děkují na podporu vnímání české armády běžnými civilisty.

Monika Jančová

Monika Jančová stojí v čele marketingu OREA Hotels & Resorts a přináší do konzervativnějšího hospitality segmentu zkušenosti z e-commerce, médií a budování značek. Připojila se k týmu, který tvoří českou hotelovou síť s výrazným CX posláním vytvořit místa, kam se lidé milují vracet.

Před nástupem do OREA vedla marketingovou komunikaci v Alza.cz, kde se soustředila na růst brandu a inovace v komunikaci. Jako Head of Digital ve skupině Nova řídila digitální platformy Voyo.cz, TN.cz a Nova.cz. Předtím působila ve společnosti CME, kde měla na starosti mezinárodní výzkum a obsahové insighty pro šest trhů střední a východní Evropy.

Jan Javornický

Jan Javornický je kreativec, který posouvá hranice (a občas i trpělivost klientů). Vymýšlí nápady, které jsou tak šílené, že fungují, a tak chytré, že je chcete ukrást. Digitální marketing, brand strategie a kampaně, na které se nezapomíná – to je jeho hřiště. Když zrovna neřeší další odvážný projekt, pravděpodobně testuje, kam až se dá zajít. Jen medailonky o něm ho nebaví psát. takže to dělá AI. Stížnosti směřujte na sekretariát příslušné městské části. Děkujeme!

Jiří Nevečeřal

Jiří Nevečeřal je Digital director z marketingové agentury Socialsharks, kde už téměř 10 let připravuje digitální strategie pro klienty jako Škoda Auto, E.ON, KFC, Kooperativa, Huawei, Raiffeisenbank a mnoho dalších. V marketingu nejvíc oceňuje efektivní strategie, co přináší měřitelné výsledky za pomocí kreativ, které jsou on brand. (Naopak nemůže vystát žargon a zkratky, na které nikdo nemá překlad. :)

Tereza Palátová

Tereza pracuje ve StoryMatters.online na pozici COO. Tedy jejím hlavním úkolem je řízení projektů a vedení celého realizačního týmu. Co vnímá jako důležité je udržení LinkedInu jako profesní sítě a jeho využití pro vlivové, náborové a obchodní účely pro kohokoli, kdo se k tomu rozhodne a není mu budování firmy jedno.

Martin Peška

Martin Peška je marketingový stratég a konzultant s více než 15 lety zkušeností v online marketingu. V roce 2021 založil agenturu Pickerly, která se zaměřuje na aplikaci behaviorální vědy v marketingových strategiích. Martin je také lektorem na Newton University, kde vyučoval předmět Sociální média a online kampaně a aktuálně je garantem předmětu Trendy digitálního marketingu.

Tomáš Preněk

Tomáš vede v Publicis Groupe strategický tým, se kterým připravuje brandové strategie pro klíčové klienty napříč skupinou. Podílel se na nových komunikačních konceptech pro značky Fortuna, Opavia, Walmark, Amundsen nebo třeba Portu. Před příchodem do Publicisu pracoval sedm let v agentuře Isobar (dnes součástí Dentsu), kde spolupracoval na kampaních pro značky ŠKODA Auto, Lenovo, Člověk v tísni a další, které získaly ocenění v ADC, Effie a dalších českých a zahraničních soutěžích. Když má Tomáš příležitost přednášet, nikdy neřekne ne.

Vojtěch Prokeš

Sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné a technologické společnosti Behavio Labs. A mimojiné celoživotní skaut. Vystudoval sociologii na Univerzitě Karlově, rok strávil na studiích v Německu. Pracoval v Sociologickém ústavu AV ČR. Poté v roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz. Má za sebou stovky výzkumných projektů na téma značek, analýzy trhu, testování reklam, kampaní a jiné pro světové i české značky jako ŠKODA AUTO, McDonald’s, Heineken, E.ON, T-Mobile, Jablotron, Komerční banka, Deloitte, Red Bull, a mnohé další.

Petra Stupková

Petra Stupková založila advokátní kancelář, která se zaměřuje na právo v online prostředí a e-commerce. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. V poslední době Petra také propadla problematice generativních nástrojů AI a spoluzaložila Českou asociaci umělé inteligence. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím digitálního marketingu, intenzivně se proto věnuje taky nastavování smluvních vztahů s freelancery.

Adam Špina

Adam Špina, držitel titulu Stratég roku 2023, řídí strategii v Ogilvy. V marketingu se pohybuje více než 12 let a za tu dobu spolupracoval s mnoha českými i globálními značkami. Podílel se např. na budování globální strategie značky Velkopopovický Kozel zahrnující trhy od Německa až po Jižní Koreu nebo na projektu IKEA #ZaBezpecnyDomov proti domácímu násilí, za kterou tým získal českou Grand Prix EFFIE a mezinárodní ocenění. Kromě agenturní práce se věnuje s kolegy i vlastní značce netradičních alkoholických nápojů Botany, kde sbírá marketingové zkušenosti ze zadavatelského břehu.

Klára Tanzerová

Klára Tanzerová je přední česká marketingová manažerka s více než 15 lety praxe na špičkových manažerských pozicích v oblasti marketingu. Působila ve společnosti LEGO, kde vedla mezinárodní marketing pro šest rozvíjejících se evropských trhů, v Lindt & Sprüngli přispěla k etablování značky na českém trhu mezi hlavní hráče v segmentu. Jako marketingová ředitelka řetězce Kaufland stála za novým stylem komunikace zaměřeným na mladší cílovou skupinu. Zkušenosti má také ze společnosti L’Oréal, kde pracovala jako produktová manažerka značek Garnier a Maybelline New York. V říjnu 2023 převzala vedení marketingového týmu online supermarketu Košík.cz, pro který se svým týmem připravila zásadní repositioning a redesign celé služby.